Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Prikker og PM-er

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-10, 21:36   #11
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prikker og PM-er

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Appelsinen kjøpte den med en gang, ser jeg. Fytti så skummelt sånt kan være. Lystløgnerene løper fritt, og selvfølgelig tror folk på dritten de sprer rundt seg. Når det gjelder innlegget til Fruktflua i denne tråden kan jeg uten noen problemer motbevise det hun sier. Jeg kan vise til det opprinnelige innlegget, tidspunktet, og moddene kan sikkert hjelpe å oppklare tidspunkt på prikker som ble sendt også.

Så du kaller meg ikke bare dum, men nå er jeg lystløgner også?
Og det fordi jeg svarer på noe du spør om i en tråd? Ja, moddene kan sikkert oppklare dette, men hvor interessant er det, liksom.

Og det er ikke første gang du har sendt meg røde med svært ufine kommentarer som går direkte på person, og ikke på sak. Og å høre at DU har innrapportert MEG er direkte latterlig. Du har vær særdeles ufin mot meg i mange, mange tråder og røde prikker, også tillater du deg å innrapportere meg fordi jeg jeg hevnprikker. Du er ikke rent lite frekk.

Spinnoff: Følger du... 04-10-10 20:28 Skremmern; Du er så dum at jeg kan ikke få sagt det.

Sist redigert av Fruktflua : 15-10-10 kl 21:42.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.