Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-10, 18:57   #401
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd HØST & VINTER 2010/11

Bearpaw støvletter til LilleVenn. Syntes Uggs ble litt dyre og satser på at disse gjør nytten.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 19:18   #402
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

En til Hummel t-shirt til LilleVenn:

Gammel 16-10-10, 19:20   #403
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Bearpaw støvletter til LilleVenn. Syntes Uggs ble litt dyre og satser på at disse gjør nytten.

Disse har også storesøster på 14 fått. Kjøpte på XXL, en kjempefin moccabrun farge. Eldste her var ihvertfall veldig fornøyd, og det er jo saueskinn i dem, og myyyye billigere enn de ekte Ugg'sene.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 19:23   #404
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Disse har også storesøster på 14 fått. Kjøpte på XXL, en kjempefin moccabrun farge. Eldste her var ihvertfall veldig fornøyd, og det er jo saueskinn i dem, og myyyye billigere enn de ekte Ugg'sene.

Nå har jeg faktisk ikke sjekket hva Uggs koster her, men de kostet 80£ i London og det syntes jeg var litt mye for noe som sikkert ikke akkurat blir utslitt før det er for lite...Synes at disse virket gode og varme ut, så vi får satse på at de er det

Gammel 16-10-10, 19:25   #405
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Nå har jeg faktisk ikke sjekket hva Uggs koster her, men de kostet 80£ i London og det syntes jeg var litt mye for noe som sikkert ikke akkurat blir utslitt før det er for lite...Synes at disse virket gode og varme ut, så vi får satse på at de er det

I str. 39 som min datter måtte hatt, har jeg sett de (i Norge da) til 1600,- og det syns jeg er ørlittegranne over det jeg vil betale for sko til en 14-åring.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 20:02   #406
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

I str. 39 som min datter måtte hatt, har jeg sett de (i Norge da) til 1600,- og det syns jeg er ørlittegranne over det jeg vil betale for sko til en 14-åring.

Det skjønner jeg godt

Gammel 16-10-10, 21:06   #407
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Du får selge den!

Ja det blir siste utvei Men jeg har ikke gitt opp håpet da - jeg har funnet ut det at dersom jeg først får henne til å prøve en kjole som er behagelig på så funker det som oftest. Må bare treffe på riktig tidspunkt Og Katvig kjolen er jo supermyk! Men jeg tror at dersom vi hadde hatt den rosa/lilla varianten hadde det gått lettere...

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-10, 21:08   #408
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gammel 16-10-10, 21:08   #409
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Ja det blir siste utvei Men jeg har ikke gitt opp håpet da - jeg har funnet ut det at dersom jeg først får henne til å prøve en kjole som er behagelig på så funker det som oftest. Må bare treffe på riktig tidspunkt Og Katvig kjolen er jo supermyk! Men jeg tror at dersom vi hadde hatt den rosa/lilla varianten hadde det gått lettere...

Lykke til! Her er det ETT kriterium: kjolen må være lang. Det hender jeg får på henne kortere kjoler om jeg kaller det tunika.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 22:07   #410
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Deilig bukse fra Katvig til lillebror:

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 00:45   #411
A&A
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
A&A er litt kulA&A er litt kul
Standard

A&A er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 07:29   #412
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Jakker og bukser til begge jentene.

Da er dette i hus, og jeg er litt skuffet. Buksa var ikke like fin i virkeligheten, så de går i retur. Jakkene var helt greie, i hvertfall i forhold til prisen, så de får bli.
Litt merkelig softshellkvalitet, men myk og god.

Gammel 18-10-10, 17:33   #413
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Til lillebror

Vet du hvordan disse er i størrelsen?
De var utrolig fine.
Har jo ei lita ei som trenger sine første sko etter jul.

Gammel 18-10-10, 17:37   #414
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Viking thermo ultra. 1 par sorte, og et par lilla.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 18:13   #415
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Hva er best av Kamik Snowcone og Viking Thermo? Har bare prøvd Viking.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 18:18   #416
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har også bare prøvd Viking thermo, og har vert fornøyd, så da bare forstetter vi med dem enn så lenge... Iallefall denne sesongen også.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 21:04   #417
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Vet du hvordan disse er i størrelsen?
De var utrolig fine.
Har jo ei lita ei som trenger sine første sko etter jul.

Har ikke fått dem enda, men skal rappotere til deg når jeg får dem

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 22:21   #418
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Emilie har fått ny jakke. En mørk lilla boblejakke fra jean Paul. finner den ikke på nett.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 01:07   #419
Dirty Diana
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2009
Dirty Diana har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gammel 19-10-10, 14:07   #420
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Goretex vintersko fra Primigi, kjøpt på tilbud på Obs. Fant ingen bilder.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.