|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hvor f.... er den andre sloten til rambrikke??!Jeg har en Samsung x125, en utvidet netbook kan man sikkert kalle det, 11,6". Den har 2gb installert minne når den leveres, og jeg har derfor ønsket å oppgradere til 4gb som er max. |
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor f.... er den andre sloten til rambrikke??!Det er bare en av dem som er lett tilgjengelig, visstnok.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor f.... er den andre sloten til rambrikke??!
Jeg mistenker at det ikke er noe vits i å kjøpe 4gb, for sporet det skal inn i kan sikkert ikke lese mer enn 2gb siden det er to sloter og max er 4gb? |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor f.... er den andre sloten til rambrikke??!
Jo takk, jeg har googlet meg blå, uten å finne ut hvor den andre sloten sitter. Det k a n se ut som om det kan sitte noe mellom harddisken og den sloten jeg har funnet, men så knotete da gitt, må av med hele baklokket. Gidder ikke hehe |
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Sv: Hvor f.... er den andre sloten til rambrikke??!Aha. Leste feil i innlegget til Ru. Syntes det stod at den ene ikke var tilgjengelig. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor f.... er den andre sloten til rambrikke??!Er det Win7 på den?
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor f.... er den andre sloten til rambrikke??!Som det sies i sitatet - kjører du med 32-bit Windows (eller Linux for den saks skyld) blir det i praksis svært liten forskjell mellom 3 og 4 GB minne. Er du heldig vil man få utnyttet 3,5 GB, noe avhengig av maskinen ellers, men ofte ender man nede på 3,25 eller 3 GB uansett pga. grafikkminne og andre enheter som spiser av adresseringsområdet som er begrenset til 4 GB på en maskin med 32-bit operativsystem.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor f.... er den andre sloten til rambrikke??!Ja, det blir ikke mer enn 3gb minne, for å skru av hele bakplata for så lite gidder jeg i hvert fall ikke, så da sier vi det holder |
|
![]() |
|
|