Sv: Prikker og PM-er
Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.
Men hva i svarte skal jeg gjøre da? Det blir jo feil uansett hva jeg gjør. Jeg prøver å ordne opp i dette, stoppe løgnene, og når hun for andre gang kommer med disse stikkene på åpent forum, tenkte jeg at det var det eneste stedet å "ta oppgjøret".
Nå er vel ikke du akkurat berømt for å legge ting bak deg heller da, Skremmern... Du synes det blir feil uansett hva du gjør, ja vel. Slik jeg kjenner deg fra dette forumet så har du IKKE gjort deg bemerket som en som legger seg langflat, beklager eller er ydmyk. Men det er nå min mening.
Forøvrig så blir det litt fjernt for oss som ikke kjenner dette "andre forumet" så blir det ikke enklere å forstå denne "greia" Skremmern og Fruktflua har. Tydeligvis endel gruff... så når noen legger inn en avatar fra dette andre forumet og blir bestyrtet, så tolker vi andre kanskje det ikke dithen som at det var sååååå alvorlig.