Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-10, 14:40   #21
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?

Pinnekjøtt. Ingen over, ingen ved siden.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 14:45   #22
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Parfymert ris på en kinarestaurant, oliven, bløtkakekrem.

Gammel 17-10-10, 14:46   #23
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

bløtkakekrem.

Hva er det? Krem til bløtkake? Krem med bløtkake i? Noe helt annet?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 14:50   #24
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sort russisk kaviar og champagne er oppskrytt

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 14:56   #25
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Blomkål.

Gammel 17-10-10, 15:06   #26
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Haiur. Det var så jævlig at jeg måtte skylle vekk smaken med Svartadaudir. Og det smakte igrunn like jævlig.

Gammel 17-10-10, 15:16   #27
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blodpudding.

Gammel 17-10-10, 15:23   #28
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Haiur. Det var så jævlig at jeg måtte skylle vekk smaken med Svartadaudir. Og det smakte igrunn like jævlig.

hørtes ikke mye godt ut noen av delene nei.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 15:25   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har flere ganger forsøkt meg på lutefisk, men det synes jeg er virkelig ekkelt. Smaken er kjip og konsistensen er grusom.

Ellers måtte vi smake på all mat som ble servert i barnehagen. Med ujevne mellomrom fikk vi blodpudding. Jeg gråt hver gang og husker det fremdeles som alldeles grusomt.

Gammel 17-10-10, 15:31   #30
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg glemte visst å nevne tamales. Det er virkelig, virkelig grøsselig fælt.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 15:34   #31
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Corned beef kommer langt opp på lista, det samme gjør lungemos og lever.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 15:39   #32
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Ferskt rått hvalspekk, med hvalkadaveret to meter unna. Kokt hvalkjøtt fra samme hval, uten noe av tilsetningsstoffer. Det ble litt too much hval på 15 meter og blod i vannet for min del.

Ellers så er jeg barnslig kresen og kan brekke meg ved å spise mye rart som andre synes er helt ok. Slitsomt.

Gammel 17-10-10, 17:12   #33
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Og så sånn derre sukat. Sånn som man på død og liv skal ha i julebrød. Det er brekning, det.

Sukat er grusomt.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 17:31   #34
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var på ett finere selskap i Paris og ble servert gåselever og trøfler i en eller annen eksklusive form, jeg kjente maten vokste i munnen på meg, mens de andre stønnet høylydt over hvor nyyyyydelig mat dette var. Gææ - takke meg til pølse i lompe..

Hai også... Skjønner hvorfor man får servert ren vodka til den retten. - for det må STORE mengder vodka til så man er godt bedøvd for å kunne svelge det.. Når jeg sier ting smaker hai - ja, da smaker det drit.

Gammel 17-10-10, 17:55   #35
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sodd tror jeg

Gammel 17-10-10, 18:03   #36
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg er jaggu meg ikke sikker på hva som er det værste jeg.
Jeg er vel heller av typen som lar være å smake på det om jeg tror det er forferdelig fælt. Så jeg har vel unngått mye ekkelt med den metoden.

Men gåselever tror jeg må stå høyt på listen.
Og helt sære oster.

Gammel 17-10-10, 18:10   #37
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Det jeg husker best er sildekaker. De luktet og smakte tran, og både min søster og jeg syntes de var grusomme. Av en eller annen grunn hadde foreldrene våre bestemt at vi måtte spise dem (det var ellers ikke en vanlig oppdragelsesmetode), og vi ble sittende ved bordet i timevis. Sildekakene ble ikke servert flere ganger, så det er ikke sikkert mamma og pappa syntes de var så innmari gode heller.

Gåselever er deilig.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-10, 18:21   #38
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hva er det? Krem til bløtkake? Krem med bløtkake i? Noe helt annet?

Krem til bløtkake, ja. Vanlig krem egentlig, men har bare spist det i bløtkake. Jeg vet ikke om noe annet som jeg blir så akutt kvalm av.

Gammel 17-10-10, 18:21   #39
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Sort russisk kaviar og champagne er oppskrytt

Sort kaviar er kraftig oppskrytt, champagne derimot... Det kan aldri skrytes nok om.

Gammel 17-10-10, 18:25   #40
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Gravlaks...helt jævlig..ellers kan jeg spise det aller meste, anser meg som særdeles lite kresen Forrsten fikk servert en VELDIG blodig hestebiff en gang, det var grusomt.Det var forresten den samme kokken som serverte meg begge rettene..

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.