|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
![]() Hvor mange bruker QuookerEr litt nyskjerrig på hvor mange av dere som bruker det vidunderlige kjøkkenhjelpemidlet?(for det må jo være et hjelpemiddel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor manger bruker QuookerNei sånn har jeg ikke, men kunne gjerne ønske meg det. Dyrt, er det ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor manger bruker QuookerJeg synes de der ser skikkelig skumle ut. :ser for meg skoldede småbarn: |
![]() |
![]() |
#4 |
Langøret
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor manger bruker QuookerDet har jeg aldri hørt om,og har heller ingen planer om å kjøpe det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Hvor mange bruker QuookerPrisen er ca 8000 kroner, og den er ikke skummel og bruke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvor mange bruker QuookerJeg skulle veldig gjerne hatt en. Nå har vi nytt kjøkken, så vi kommer ikke til å bygge om og endre noe for å få en på plass nå, men neste gang vi skal ha nytt kjøkken skal vi definitivt ha en Quooker.
![]() |
#11 |
Glad
|
![]() Sv: Hvor mange bruker QuookerTrekker fram denne. Noen som bruker quooker? Skal pusse opp kjøkken og lurer på om jeg skal starte å spare. Ser jo utrolig praktisk ut.
![]() |
#12 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvor mange bruker QuookerJeg tror Pamina har det på det nye kjøkkenet sitt. En ikke-fp venninne har det i sitt nybygde hus og lovpriser det.
![]() |
#14 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hvor mange bruker QuookerVi vurderte det da vi pusset opp, men jeg fant ut at jeg fikk nøye meg med min Tefal tevannkoker (en kopp varmt vann (ca. 90 grader vil jeg tro) på ca. 10 sekunder). Jeg hadde sikkert vært superfornøyd om vi hadde gått for en Quooker altså, men jeg valgte heller andre "luksuselementer" til kjøkkenet som jeg følte gav meg mer
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hvor mange bruker QuookerVi vurderte det også, men jeg syntes det hørtes for skummelt ut i forhold til hvor praktisk jeg synes det virker. Stod faktisk senest i dag og tenkte at jeg ikke har angret på at vi ikke valgte det. Men hadde vi hatt det hadde det nok vært supert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hvor mange bruker QuookerJeg har veldig lyst på sånn. Matlaging går jo mye raskere når man ikke må koke opp vannet osv. Og tevann ja.
![]() |
#17 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mange bruker QuookerJeg har på nye kjøkkenet og er veldig fornøyd.
![]() |
#18 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hvor mange bruker Quooker
Men etter vi fikk induksjonstopp med powerfunksjon så synes jeg egentlig oppkok av vann går racerfort
![]() |
![]() |
#19 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hvor mange bruker Quooker
Enig. Og jeg er alt for distré til å ha en innretning av typen det vises til her - jeg hadde garantert skoldet meg ganske raskt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mange bruker QuookerFor meg hadde det ikke vært noe stort poeng. Mine middager tar nesten alltid mye lenger tid enn å koke opp vann for nå lager jeg så og si alt fra bunnen. Da taper jeg ikke tid på å la vannet koke opp på gamlemåten parallelt med at jeg kutter grønnsaker e.l. Men tidligere da vi hadde en del enklere middager (f.eks. spaghetti med pesto o.l.) så kunne det vært noen minutters tidsbesparelse å slippe å koke opp pastavannet. Man må se litt på hva slags mat man pleier å lage tror jeg, for å finne ut om man egentlig har nytte av Quooker eller ei. Hvis man lager mye raske middager så tror jeg det kan være kjekt. Hvis man lager ting som uansett krever en del preparering så kan man like godt koke opp vann parallelt med dette. |
![]() |
![]() |
|
|