Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jeg skal ta permanent!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-10, 10:40   #61
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal ta permanent!

Tussa har kort hår men eg har jo naturlig krøll og da blir det nok litt annaleis? Forøvrig spare eg og for tida ser eg litt Herborg ut... Eg trur du blir fin, Nessie men trur du skal vere forberedt på at det ikkje blir heilt som på bildet.

Gammel 18-10-10, 10:43   #62
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er det altså.
Men frisøren ville nå en gang at jeg skulle finne noen som sa noe om hvordan jeg så det for meg.
Det kan jo hende det blir et rævva resultat, men det er da bare hår. Og jeg trenger en forandring snart. That`s me

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 10:46   #63
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kommer til å angre. Sann mine ord. :dommedagsrøst:

Gammel 18-10-10, 10:49   #64
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 18-10-10, 10:57   #65
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Søk opp wavy hair, så har du den, tenker jeg. Permanent på digre spoler, rett og slett.

Gammel 18-10-10, 11:21   #66
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo hår! Hår skal forandres og fikses, og man skal stråle eller angre og man skal ta bilder og man skal vises! :come on!:
Dårlig permanent er morsomt, bra permanent er fint og uansett så har man noe å snakke om.

Folk er kjedelige når de har på håndbrekket når det kommer til hårgreier altså.

Gammel 18-10-10, 11:24   #67
Albertine
Passiv

Standard

JAH! Kanskje jeg skal bli blond?

Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 11:29   #68
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har prøvd ny shampo, balsam og hårserumting i dag.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 11:33   #69
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow! You crazy woman!

Hvordan ble håret?

Gammel 18-10-10, 12:01   #70
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg vil ha litt mer liv i mitt. Jeg er DRITDÅRLIG på å krølle selv, bruke rettetang, flette og styre på. Så da må jeg gjøre det litt permanent.

Men det trenger liksom ikke være sykt mye krøll heller.

Jeg er IKKE ute etter dette:

Åh
Slik så jeg ut en gang på det glade 80-tallet.

Det var ikke pent og jeg fikk lovnad om store krøller. Ikke puddel som det ble.

Jeg hadde ikke gått i permanentfella en gang til, men jeg gleder meg til å se resulatet på deg, Nessie.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 12:04   #71
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg syns de krøllene var fine også jeg.

Gammel 18-10-10, 12:04   #72
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om du er forberedt på kort hår om noen månder, så go for it!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 12:51   #73
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan liksom ikke skjønne at det skal være så vanskelig å unngå krus. Trodde man var kommet lenger på permanent-fronten i 2010, lissom...

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 12:52   #74
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Wow! You crazy woman!

Hvordan ble håret?

Ganske som vanlig.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-10, 16:35   #75
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Så kjedelig dere er! Det er jo bare hår. Om frisøren vet hva jeg ikke vil ha stoler jeg på at hun ikke gir meg krus altså. Som hun sa, da er det bare å ikke ta så mye krøll liksom. Men så har jo aldri jeg vært typen til å ha samme frisyre over tid. Det finnes jo så mange muligheter !

Gammel 18-10-10, 16:56   #76
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også lyst på vakre, store krøller, og venter spent på resultatet ditt, Nessie.

Gammel 18-10-10, 16:57   #77
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig syns eg du skal klippe det kult, kort no! Det hadde vore kult det!

Gammel 18-10-10, 18:17   #78
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Egentlig syns eg du skal klippe det kult, kort no! Det hadde vore kult det!

Ikke aktuelt. Jeg orker ikke å klippe det så ofte for å holde det vedlike.

Gammel 19-10-10, 10:13   #79
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Wavy hair:

Jeg så forøvrig ei dame med denne type hår i går.
Synes det var litt kult jeg!

Gammel 19-10-10, 10:14   #80
Albertine
Passiv

Standard

Diller du fortsatt med disse hårgreiene når du har lovet å finne spisestue til meg?

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.