|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
"Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?http://www.dagbladet.no/2010/10/18/t...vekt/13890160/ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: " du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?Jeg har aldri vært lik mamma. Er mye grovere, og hun har aldri vært overvektig på samme måte som meg. Jeg er omtrent prikk lik farmor. |
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: " du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?Jeg håper hvertfall det, for mamma ser uforskammet bra ut til å være 56.
|
|
|
#4 |
|
Gal kattedame
|
Sv: " du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?Mamma er en svært slank pære, jeg er en overvektig pære så teorien stemmer her i allefall i forhold til hvor evt. ekstrakilo legger seg.
|
|
|
#5 |
|
Textrovert
|
Sv: " du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?Jeg har akkurat samme type kropp som min mor. Og da mener jeg ikke bare kroppsfasong og vekt, men alt det andre kroppslige også, som at ingen av oss har hatt kroppslige plager som følge av overvekt, ingen av oss har hatt mensplager, vi har hatt lette fødsler, osv.
|
|
|
#6 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: " du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?Min mor er svært lik sin mor i kroppen, og jeg og mine to søstre har så langt vært lik mamma.
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: " du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?Jeg er svært forskjellig fra min mor i kroppen. Hun veide 48 kilo i hele min barndom. Nå (etter at hun passerte 50) har hun riktignok lagt på seg en del, men det er på helt andre steder enn jeg får mine kilo. Mamma får sine kilo rundt magen. Mine er jevn fordelt overalt.
|
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: " du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?Min mor var pinnetynn til hun ble 20 år ellernoe. Alle sa at det samme kom til å skje med meg, men jeg hadde lenger holdbarhet. Det varte til jeg ble 30, så *tada* kunne jeg ikke spise hvasomhelst lenger.
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: " du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?Nei det har jeg ikke gjort. Jeg er høyere, speere oventil, og uten bryst å skrive heim om. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?Jeg er ikke i nærheten av å være lik mamma, det har jeg aldri vært. Ikke lik mormor heller. Farmor derimot, der er jeg nok mer lik. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?Jeg ligner på min mormor i kroppen. Eller, jeg og mamman min ligner endel vi og - vi får overvekt jevnt fordelt - men min mor har ikke vært overvektig før hun nærmet seg 50 - jeg har vært gladtjukk hele livet.
|
|
|
#12 |
|
Off the map.
|
Sv: " du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?
Det er vel det samme jeg kan si.
|
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?Jeg er mer timeglassformet, mens min mor i utgangspunktet var en planke med to pupper. Hun er overvektig og i eplekategorien, men det skyldes et sammensurium av spiseforstyrrelser, manglende trening og mange fysiske plager.
|
|
|
#14 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?Høyden er ganske lik, men der stopper det. Jeg er veldig lik min farmor og tante på farssiden, og veldig like faren min av utseende. Moren min ligner heller ikke sin mor igjen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: " du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?
Kan nesten signere denne i sin helhet. Var vel neppe 48 kilo, kanskje litt over 50, men hun er også 177cm også, hele 11 cm høyere enn meg.
|
|
|
#16 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?Jeg tviler sterkt på at jeg vil kunne arve mammas kropp. Jeg er høyere og betraktelig tyngre, selv om det bare skiller en str på klær mellom oss. Jeg er mye grovere bygd.
|
|
|
#17 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?Jeg er kortere enn moren min, men vi er veldig like i kroppsfasong! Det er nesten skummelt å se meg selv på bilder, fordi vi er så like
|
|
|
#18 |
|
Nyter et nytt liv
|
Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?Jeg er ikke lik mamma i det hele tatt.Men jeg er derimot veldig lik bestemor på pappa siden, og til dels beinbyggningen til pappa.
|
|
|
|
#19 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?Jeg er støpt i samme form som min mor. Hun er dog noen få cm høyere enn meg, men ellers har vi kliss lik kroppsfasong. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
intro
|
Sv: "Du arver din mors kropp", en spinoff fra Kari J.?
Akkurat det samme her. Og jeg må si at mamma ser fantastisk ut til å være 66 år, så jeg håper virkelig at jeg har arvet de genene. Både i kropp og ansikt ser hun betraktelig yngre ut enn sin alder, og har alltid gjort det.
|
|
![]() |
|
|