Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Våt barnehageunge!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-10, 20:50   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Våt barnehageunge!

Det slår ikkje feil - på dagar med regn blir poden henta med ein stor pose dassvått tøy. Regntøyet er vått inn og utanpå, buksene er gjennomvåte, sokkane er våte, støvlane er fuktige inni. Han er også våt langt opp over genseren. Han har sjølvsagt skiftetøy i barnehagen, så han er tørr nå han blir henta. Likvel - eg forstår ikkje at han kan bli SÅ våt??

Er det noko galt med regntøyet? Det er av billig type H&M, og nå såg eg faktisk at det var eit lite hol bak på eit lår. Det blei kjøpt i august. Støvlane er Dockboots (?), og eg trur dei fungerer som dei skal, men han er altså våt oppi.

Er det slik at der finst regntøy som held ungane tørrare? Kanskje er dyrare merker betre rundt foten og hendene? Han leiker veldig i vatn ja - eg mistenker at han omtrent sit i dammane (og han er tross alt 5 år og burde vite betre). Kan aldri hugse at storesøster var så gjennomvåt når ho gjekk i barnehage.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.