|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Eik spisebordVi vurderer nytt spisebord, og ønsker i eik.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eik spisebordVi har det bordet og er fornøyde med det. (Ikke særlig hjelpsom) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Eik spisebord
Hvordan er den platen? Ser litt "løs" ut i og med at den monteres ytterst uten støtte.
![]() |
#5 |
Brenner seg ut
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
![]() |
![]() Sv: Eik spisebordPlaten hektes på bordplaten og legges oppå to støttearmer som trekkes ut, de er innebygd i bordet. Blir veldig stødig og bra.
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Eik spisebordVi har også et fra bohus, men 2*1m, og plater til totalt 4,40. Det var dyrt, da. Verdt det!
![]() |
#9 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eik spisebordVi har et eikebord fra Hilmers Hus som ligner veldig, det er også 90 cm bredt. Jeg synes det er litt for smalt, savner mer plass til serveringsfat og sånn når vi har gjester. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Eik spisebord
4400 uten noen stoler?
![]() |
#11 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Eik spisebordMe kjøpte bord i eik på Bohus (type? anar ikkje), men bytta ut stolane som var med i tilbudspakken. Dei var blytunge!
![]() |
|
|