Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp - hvor finner jeg en fin, lang jakke?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-10, 23:38   #1
Left
Passiv

Standard

Hjelp - hvor finner jeg en fin, lang jakke?

Jeg ønsker meg en halvtykk jakke, som rekker til ca. knærne, og som er u t e n belte.
Jeg utstår ikke belte, rett og slett, for da fremheves det jeg hater mest med kroppen min, nemlig den kula jeg har midt foran.

Har en del tynne jakker som er sånn skråskåret fremover, slik at spissene foran er ganske lange. Det ser urteit ut under normal jakke.

Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 23:40   #2
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp - hvor finner jeg en fin, lang jakke?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg ønsker meg en halvtykk jakke, som rekker til ca. knærne, og som er u t e n belte.
Jeg utstår ikke belte, rett og slett, for da fremheves det jeg hater mest med kroppen min, nemlig den kula jeg har midt foran.

Har en del tynne jakker som er sånn skråskåret fremover, slik at spissene foran er ganske lange. Det ser urteit ut under normal jakke.

Jeg putter iblant de spissene oppi buksa, jeg.. Så gjelder det bare å huske å løsne dem igjen før jeg spankulerer rundt på kontoret..

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 23:41   #3
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt meg en sånn type jakke hos veromoda. Det er dunjakke. Uten belte, og den går helt ned til knærne. Kjempefin, og fin pris.

Gammel 19-10-10, 23:43   #4
Left
Passiv

Standard

Det blir jo klumper i buksa da? Jeg har dyttet dem opp i jakke, jeg har brettet dem nesten rundt kroppen på motsatt side, liksom pakket inn kroppen, jeg har forsøkt mange smarte løsninger
Vel - teit teit teit. Kan ikke. Nei. Går ikke.

Jeg vil ha en fin, lang jakke, kanskje i sånt tweedstoff, ullaktige greier. Eller eller.

Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 23:43   #5
Left
Passiv

Standard

Veromoda :noterer:

Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 23:44   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg skryter av Mexx og Jean Paul i år - de har utrolig mye fine jakker denne sesongen, og halvlange til lange for det meste.

Gammel 19-10-10, 23:44   #7
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Veromoda :noterer:

Men den er i mere vinterjakkestoff altså.

Har du sett Bergans sin lange jakke. Ulljakka. Den er rålekker.

Gammel 20-10-10, 00:46   #8
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg har denne fra Container, i blått. Den er uten belte, 80% ull. Og 100% dyr. Og veldig veldig fin!

Gammel 20-10-10, 01:21   #9
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg har denne fra Container, i blått. Den er uten belte, 80% ull. Og 100% dyr. Og veldig veldig fin!

Den er knallfin.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 02:28   #10
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sist redigert av Nextlife : 20-10-10 kl 02:29. Årsak: plages med bilde
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 07:08   #11
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Her snakker vi. Akkurat noe sånt er det jeg mener

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:00.