Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Billig Viking goretex på g-sport!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-10, 11:06   #1
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Billig Viking goretex på g-sport!

Ser g-sport har salgt på noen utvalgte butikker og på nettet,
på disse knall fine viking snøhetta goretex vinterskoene til 399!
Kjipt at jeg allerede har kjøpt vintersko..

Her er link: TRYKK HER

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 11:10   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billig viking goretex på g-sport!

De kom jeg over i en g-sport butikk her forleden, så de står i hylla klare til vinteren.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 11:11   #3
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Lillemor trenger vintersko, så tusen takk for tips

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 11:22   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Passer de svarte/lilla til gutt? Synes de så veldig lilla ut. Noen som har sett dem i virkeligheten? Det står black/blue på farge. Lillebror trenger nye vintersko så da hadde jo disse vært supre. Vi hadde Viking i fjor.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 11:23   #5
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk for tips. Da er et par straks på vei til oss også.

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Passer de svarte/lilla til gutt? Synes de så veldig lilla ut. Noen som har sett dem i virkeligheten? Det står black/blue på farge. Lillebror trenger nye vintersko så da hadde jo disse vært supre. Vi hadde Viking i fjor.

Jeg tar de "blå" til lillebror. Det står jo blå, sikkert bare bildet på skjermen som lyver.

Gammel 20-10-10, 11:29   #6
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Ahh, tusen takk. Tre troll har nettopp fått seg nye vintersko.

Gammel 20-10-10, 11:40   #7
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg fått bestilt jeg også et par blå i str. 30. Var ingen butikker rett rundt oss som hadde de og lillebror har jeg ikke fått kjøpt vintersko til ennå. De i str. 28 fra i fjor går til nød nå helt i starten av sesongen uten ekstra sokker oppi.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 11:47   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er de veldig lave, dere som har sett de irl?

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 17:56   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Takk for tips. Da er et par straks på vei til oss også.

Jeg tar de "blå" til lillebror. Det står jo blå, sikkert bare bildet på skjermen som lyver.

De er blå og svarte, ikke i nærheten av lilla.

minibolle mai 2012
Gammel 20-10-10, 17:56   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Er de veldig lave, dere som har sett de irl?

De er passe høye, synes jeg, kan måle høyden i str. 29 om det kan hjelpe?

minibolle mai 2012
Gammel 20-10-10, 17:58   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt fersk på sånne goretex-greier. De er like vanntette som gummistøvler? *dum*
Minsten trenger nye vintersko.

Gammel 20-10-10, 18:00   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg er litt fersk på sånne goretex-greier. De er like vanntette som gummistøvler? *dum*

Tja, jeg synes ingenting er så vanntett som gummistøvler, men vi bruker goretex på "tørre" vinterdager og cherroxaktige sko på våte vinterdager. Goretex skal jo være vanntett, men de må impregneres og holdes rene for å "virke".

minibolle mai 2012
Gammel 20-10-10, 18:02   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må man impregnere dem med en gang man har kjøpt dem? Hvor ofte må de impregneres? Er det bare å bruke en slik spray? *cherrox-bruker*

Gammel 20-10-10, 18:08   #14
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Vi bruker kun Ecco goretex og det holder fint til vestlandsbruk. Når det regner har vi jo gummistøvler okke som.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 18:09   #15
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Må man impregnere dem med en gang man har kjøpt dem? Hvor ofte må de impregneres? Er det bare å bruke en slik spray? *cherrox-bruker*

Jeg imprengnerer når de er nye og senere en gang per mnd. Husk å være flink til å børste søle av dem når søla er tørket slik at den ikke teter porene.

Gammel 20-10-10, 18:09   #16
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi impregnerer dem når de er helt nye, og kanskje en..tja..fem ganger på en vinter. Vi har brutk Viking og Ecco i 8 år, og de holder tett. Men det er ikke lurt å ha dem på sånn varmeskohylle for utvendig tørking, da svekkes vanntettheten.

Lyppa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 18:11   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Vi bruker kun Ecco goretex og det holder fint til vestlandsbruk. Når det regner har vi jo gummistøvler okke som.

Så du bruker gummistøvler når det regner? Jeg hører stadig vekk at man bare bruker goretex-sko på barna selv om det pøsregner, at man ikke har støvler i barnehagen fordi goretex er bra nok. Jeg er jo litt blånn på dette, så jeg lurer på om virkelig goretex-sko kan erstatte støvler fullgodt i øsepøsevær?

Gammel 20-10-10, 18:25   #18
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Så du bruker gummistøvler når det regner? Jeg hører stadig vekk at man bare bruker goretex-sko på barna selv om det pøsregner, at man ikke har støvler i barnehagen fordi goretex er bra nok. Jeg er jo litt blånn på dette, så jeg lurer på om virkelig goretex-sko kan erstatte støvler fullgodt i øsepøsevær?

Når det regner slik at det er store pytter så ser jeg ingen grunn til å bruke goretex (de er jo lavere enn de fleste støvler), men i slaps (altså normal rogalandsvinter, ikke slik som i fjor) er goretex supre.

Gammel 20-10-10, 18:32   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Flott, tusen takk for svar! Da skal jeg kjøpe disse i helgen, om de har flere igjen. *håper*

Gammel 20-10-10, 19:15   #20
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Da har jeg fått bestilt jeg også et par blå i str. 30. Var ingen butikker rett rundt oss som hadde de og lillebror har jeg ikke fått kjøpt vintersko til ennå. De i str. 28 fra i fjor går til nød nå helt i starten av sesongen uten ekstra sokker oppi.

De var fine og ikke lilla, men veldig store i størrelsen. Lillebror passer akkurat ikke sine Viking goretex 28 (høye svarte) fra i fjor og han har plenty med plass i 29 i disse.

Ang vanntetthet så bruker vi kun goretex når det blir kaldt. Nå i overgangen har de gummistøvler, crocs med ullsåler i, men snart blir de fjernet og da er det kun goretex som blir igjen. Jeg impregnerer ikke før bruk, og veldig sjeldent i løpet av sesongen. *glemsk* De har holdt tett allikevel. Kanskje jeg skal være flink å få sprayet de nye nå mens de er rene og jeg husker det.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:30.