|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ekvilist
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeJeg oppfatter det slik at han har snudd, ja. Han har slik jeg har oppfattet det vært ganske klar på at meierifett og smør ikke er noe man skal spise noe særlig av tidligere, og det kommer også ganske klart fram hvis man går igjennom matoppskriftene hans.
|
|
|
#42 |
|
Passiv
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeAha. Jeg er tydeligvis ikke tilstrekkelig oppdatert på det siste. Jeg bare surrer rundt med det han sa for snart ti år siden enda jeg. |
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeHvor vil hun hen? De "feite" er bare late som ikke kommer seg ned i vekt, men å leve på diett er bare tull. Hvordan mener hun at vi skal gå ned i vekt? Er det trimopplegget hennes som er løsningen?? |
|
|
|
|
|
#44 |
|
ctrl+z
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikke
Nettopp. Jeg har vært svært skeptisk til Fedon, men har nå prøvd ut lavkarbo siden juni og kan med hånden på hjertet si at jeg ikke føler det som å være på kur. (jeg har 15 års Grete Roede-erfaring fra tidligere) Jeg er mett, humøret er mer stabilt, migrenen holdes mer i sjakk - og jeg har gått ned 11 kilo.
|
|
|
#45 |
|
Passiv
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeLavkarbo er det besteste. |
|
|
|
#46 |
|
maler
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeHovedproblemet mitt med alle dietter er fravær av sjokolade. Det er der det går galt hver gang.
|
|
|
#47 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeGR har forandret seg, ja. Sist jeg gikk på GR-kurs frøs jeg hver kveld pga for lite mat. Nå tilpasses matinntaket veldig (Jeg skal ha nesten det dobbelte av det jeg åt dengang) og man har også begynt å veilede i forhold til de som vil prøve en karboredusert variant.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Passiv
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeDu kan spise ubegrenset av maltitolsjokolade? |
|
|
|
#49 |
|
Medlem siden: Oct 2010
Vet ikke hva slags dietter du er på, er jo så forskjellig hva man må holde seg unna. Men søthungeren min (som før gikk til å spise sjokolade) er byttet ut med carobkuler(nøtter, carob,dadler+), mintkuler(dadler, mint, kakao+) og "sjokolademousse" (laget på banan, kakao og peanøttsmør-fra helsekost uten sukker). Har du prøvd noe sånt? |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Ekvilist
|
Hater du katter, eller?
|
|
|
#51 |
|
Så flott da. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
maler
|
|
|
|
#53 |
|
Gal kattedame
|
Absolutt ! Jeg spiser godt med mat, moderat lavkarbo akkurat som det passer meg, og går pent og rolig nedover.
|
|
|
#54 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er jeg enig.
|
|
|
|
#56 |
|
MINTKULER: |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeDet er vel i hvert fall lettere å gjøre noe med overvekt/fedme, enn at man er så dum som Kari framstår for tiden ;-)
|
|
|
#59 |
|
Passiv
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeJeg syns det er fantastisk å gå til angrep på noen med å tippe jeg, da. Sjikkeli schvung over det lzzm, dah. |
|
|
|
#60 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeAltså, er det sånn at hun bak alt virrvarret egentlig prøver å si det som sikkert de fleste har erfart: At man kan gå NED i vekt av dietter, men må trene hvis man skal holde vekten?
|
![]() |
|
|