|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere med sko i gangen?
Her er det ikke plass til å henge klær på skolen for andre enn tredjeklassingen.
En sko i hver hylle, eller? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Hva gjør dere med sko i gangen?Vi er fire stk i familien som har minst to par joggesko kvar + diverse fotballsko, i tillegg til alle andre typar sko det er meir eller mindre behov for. Vi har hatt våre år med kaos i ein knøttliten gang, men har no fått ei løysing som er super for oss. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere med sko i gangen?Vi har også CD hylle til barnesko. Går ihvertfall fint opptil str 30, og har ikke dårlig plass ennå. Pensko ligger i skoesken sin øverst i skapet, tøfler står på gulvet i skapet. I tillegg har jeg en stor kurv som står på gulvet i gangen med sko oppi. Her ligger de som ikke blir brukt så ofte. (Ja også vanlig skostativ til mine sko i tillegg til alle de som står i skoesken sin i kottet.) |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Hva gjør dere med sko i gangen?Åh, dere er noen engler.
|
|
|
|
#25 |
|
can-jur
|
Sv: Hva gjør dere med sko i gangen?Sånn ser vår løsning ut.
|
|
|
|
#26 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva gjør dere med sko i gangen?Fint med bilde, Floksa |
|
|
|
|
|
#27 |
|
På vei
Sv: Hva gjør dere med sko i gangen?Vi har foreløpig en bitteliten gang, og der snubler vi i sko. Vi holde på å bygge ut gangen, og når vi er ferdige med det finner vi forhåpentligvis en løsning som fungerer. Det som er sikkert, er at kun sko som er i daglig bruk skal oppbevares der, resten må i kjeller eller skap på soverommene. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh, den skal jeg vise gubben! Gangen vår er ca 3 kvm, og med 6 mennesker, x antall sko og støvler,jakker og kommode til luer, votter og annet stæsj, er det såvidt det er mulig å snu seg der ute.
|
|
|
#29 |
|
Introvert textrovert
|
|
|
|
#30 |
|
www.bomulls.no
|
Nah, jeg får nå plass til en del av våre sko også jeg da; pensko, joggesko ++ og vi bruker hhv 39 og 42/43.
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Hva gjør dere med sko i gangen?Jeg har kjøpt 2 Aneboda klesskap, hvor jeg har satt inn en sånn stor nettingdunk til å ha luer, votter, skjerf osv i. Her henges jakker osv, og på hylla over ligger det fleece, mellomlagsull o.a i samme kategori. Sist redigert av Left : 21-10-10 kl 00:06. |
|
|
|
#32 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva gjør dere med sko i gangen?Billy-hyller er fine til sko. Man kan sette skapdører på dem også!
|
|
|
#33 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva gjør dere med sko i gangen?Snubler over de. Stort sett. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Borte
|
Sv: Hva gjør dere med sko i gangen?Minstemor: Kaster dem rundt
|
|
|
#35 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva gjør dere med sko i gangen?Jeg kjenner jeg blir rent lykkelig av å vite vi ikke har så enormt med sko som mannen i huset hevder... Vi er 5 i familien, bor på vestlandet, og trenger til enhver tid (spesielt nå) støvler, cherroxer, vintersko, joggesko, fotballsko, pluss mine ulike jobbsko til innebruk. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
navnet sjemmer ingen
Jeg innrømmer at jeg ikke går for løsninger som både er praktiske og tar seg pent ut. *estetiker* |
|
|
|
|
|
#37 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hva gjør dere med sko i gangen?Vi har den ultimate skoslukeren - en meter bredt Pax-skap fra Ikea, den grunneste varianten (husker ikke dybden - ca 35?) helt opp til taket(høyde 236) fyllt med skohyller (8 tror jeg, gidder ikke løpe ned for å telle). Da har vi altså plass til ørten par sko og det er bra, for vi er 6 personer med masse sko. Anbefaler altså denne løsningen til alle som har plass, den er helt fantastisk, ev. tilsvarende skap bare i 50 cm bredde. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
WF: BNBE
|