|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Lest Bibelen? | |||
| Ja, opp til flere ganger |
|
13 | 8,07% |
| Ja, har vært gjennom den |
|
38 | 23,60% |
| Tja, kun det vi hadde på skolen |
|
39 | 24,22% |
| Tja, jeg har ikke lest hele, men kan innholdet likevel |
|
28 | 17,39% |
| Nei |
|
38 | 23,60% |
| Nei, men jeg har lyst og en plan |
|
2 | 1,24% |
| Tomater |
|
9 | 5,59% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har du lest Bibelen?Jeg svarer "ja, opptil flere ganger, men bare én gang kronologisk fra perm til perm.
|
|
|
|
#23 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du lest Bibelen?Har aldri lest den, og eier ikke en bibel eller det nye testamenter
|
|
|
|
#24 |
|
Trøtt
|
Sv: Har du lest Bibelen?Jøss, jeg som trodde jeg var omtrent alene om å lese Bibelen fra perm til perm som tenåring!
|
|
|
#26 |
|
kamerat
|
Sv: Har du lest Bibelen?
Jeg tror det er ganske karakteristisk for en viss type tenåringer.
|
|
|
#27 |
|
Trøtt
|
Sv: Har du lest Bibelen?Så klart jeg hadde skrivemaskin! (og øvde på Touch-metoden ved å legge ark over fingrene og tastaturet...) Jeg produserte imidlertid ikke mengder, jeg var mer opptatt av å finne den ultimate innledningen på en bok. Det var en mørk og mystisk aften...
|
|
|
#28 |
|
kamerat
|
Sv: Har du lest Bibelen?Haha! Tenkte jeg det ikke!
|
|
|
#29 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Har du lest Bibelen?
|
|
|
|
#33 |
|
kamerat
|
Sv: Har du lest Bibelen?Selvsagt hadde du det!
|
|
|
#35 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du lest Bibelen?Ja, jeg har lest Bibelen, og har aldri vært spesielt religiøs.
|
|
|
#36 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du lest Bibelen?Ja, opp til flere ganger. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du lest Bibelen?Ikke hele. Men jeg har lest store deler av den, og jeg kjenner ganske godt til innholdet i mye av både GT og NT. (Og det har vært på hobbybasis alt sammen; jeg har aldri drevet med aktiv religiøs utøvelse eller gått på søndagsskole eller bibelgrupper.)
|
|
|
#38 |
|
Live and let live
|
Sv: Har du lest Bibelen?Jeg har ikke lest hele bibelen. Men jeg leste en del i den rundt konfirmasjonstider, fordi jeg synes det var kjekt med kunnskap så jeg kunne diskutere med. (Og så prøvde jeg å sette meg ned og lese den fra perm til perm, fordi det virket litt kult å ha gjort det, men jeg kom meg aldri gjennom, for det var så gudsjammerlig kjedelig og negativt. )
|
|
|
#40 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du lest Bibelen?Jeg har lest bibelen, hadde skrivemaskin og herbarium og høyner med med insektsamling. |
|
|
|
![]() |
|
|