|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billig viking goretex på g-sport!Da har jeg bestilt et par i str. 22. De blir nok passe når hun er fem år, eller noe sånt. :små føtter:
|
|
|
#22 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Billig viking goretex på g-sport!Åh, om de er store kan jeg kanskje bestille likevel? Han har 29 fra i fjor og ble målt til 29 i år da vi skulle kjøpe Kamik. Men de Geoxene i 29 fra i fjor virket litt trange og tenkte derfor å kjøpe 30, men så ble det utsolgt.
|
|
|
#23 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Billig viking goretex på g-sport!
Målte sålen innvendig, den løse, og den er 19 cm, hvis det kan hjelpe deg.
|
|
|
#27 |
|
Introvert textrovert
|
Hvor er det egentlig G-sport i byen?
|
|
|
#28 |
|
maler
|
Trondheim torg, munkegata, solsiden, ved city syd, samme senter som skeidar... det var de jeg kom på.
|
|
|
#30 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billig viking goretex på g-sport!Takk takk, et par i str 29 er på vei til oss. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billig viking goretex på g-sport!Str 30 er vel kanskje 20 cm? Når jentas for er litt over 18 cm, så skulle det vel holde med str 30? Jeg har ett par helt nye viking i str 32, de måler 21 cm, men de ser så store ut. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Billig viking goretex på g-sport!Lurt tips! Oppdaget i morges at skoene til snuppa garantert ikke holder gjennom vinteren. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Hupp!
![]() |
Sv: Billig Viking goretex på g-sport!Jeg var å så på dem i dag, men synes kanskje de var litt lave.. Så derfor lot jeg vær å kjøpe de. Så får jeg heller se om jeg finner noen som går litt lengre opp på leggen. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
intro
|
Sv: Billig Viking goretex på g-sport!Jeg har handlet slike til Ivar i dag. De ser fine ut, synes jeg - håper han vil trives med dem. Jeg synes i grunnen bare det er en fordel om de ikke er altfor høye, ettersom mine barn har en smule runde legger.
|
|
|
|
#37 |
|
...
Sv: Billig Viking goretex på g-sport!
Jeg tenkte også først at de var litt lave, har pleid å ha den høye, svarte modellen før. Men dressen er jo uansett på utsiden av støvlene så de skal jo være mer enn høye nok fant jeg ut.
|
|
|
#38 |
|
Hupp!
![]() |
Sv: Billig Viking goretex på g-sport!Hmm.. Kanskje jeg må revurdere, Stikka? |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Står på egne ben
Sv: Billig Viking goretex på g-sport!Vi fikk våre i posten i dag, og det var helt riktig at de ikke var lilla som på bildet. Det er ikke mye lavere enn de med høyere skaft. Det bare ser sånn ut fordi de med høyere skaft er litt høyere foran og bak. Målte det paret vi fikk i str. 30 nå mot det paret i str. 28 med høyt skaft vi har fra Viking fra i fjor. De er 1cm lavere midt på og 2 cm lavere foran og bak på høyden. Det blir litt synsbedrag fordi disse er helt "flate" på toppen og de andre ikke er det. Ikke store forskjellen. Min gutt er ikke så lang i beina i forhold til størrelsen på føttene så for han er høyden på dem super. Får han dem høyere så blir han litt hindret av det når han bøyer seg ned på huk og sånn. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: Billig Viking goretex på g-sport!Vi har også kjøpt disse.
|
![]() |
|
|