Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Billig Viking goretex på g-sport!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-10, 21:05   #21
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billig viking goretex på g-sport!

Da har jeg bestilt et par i str. 22. De blir nok passe når hun er fem år, eller noe sånt. :små føtter:

Gammel 20-10-10, 21:11   #22
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, om de er store kan jeg kanskje bestille likevel? Han har 29 fra i fjor og ble målt til 29 i år da vi skulle kjøpe Kamik. Men de Geoxene i 29 fra i fjor virket litt trange og tenkte derfor å kjøpe 30, men så ble det utsolgt.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 21:21   #23
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Åh, om de er store kan jeg kanskje bestille likevel? Han har 29 fra i fjor og ble målt til 29 i år da vi skulle kjøpe Kamik. Men de Geoxene i 29 fra i fjor virket litt trange og tenkte derfor å kjøpe 30, men så ble det utsolgt.

Målte sålen innvendig, den løse, og den er 19 cm, hvis det kan hjelpe deg.

Gammel 20-10-10, 21:26   #24
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Må måle foten til guttungen på morgenkvisten, da.

Hvor mye i porto? Finner ikke noe om det på sidene.

Gammel 20-10-10, 21:29   #25
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

89 i porto.

Jeg sendte mannen på G-sport i kveld, og han har visst kjøpt et par til guttungen.

Gammel 20-10-10, 21:31   #26
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Kan man forresten finne ut noe sted hvilke butikker som har skoene inne? Prøving er jo definitivt best.

Gammel 20-10-10, 22:37   #27
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Kan man forresten finne ut noe sted hvilke butikker som har skoene inne? Prøving er jo definitivt best.

Hvor er det egentlig G-sport i byen?

Gammel 20-10-10, 22:41   #28
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvor er det egentlig G-sport i byen?

Trondheim torg, munkegata, solsiden, ved city syd, samme senter som skeidar... det var de jeg kom på.

Gammel 20-10-10, 23:43   #29
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Takk. Jeg bestilte på nettet jeg. Tar sjangsen.

Gammel 21-10-10, 00:01   #30
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Takk takk, et par i str 29 er på vei til oss.
Og jeg som nesten kjøpte akkurat disse skoene til full pris på Eurosko i går, hadde det ikke vært for at de var utsolgt i str 29. Sånn flaks da!

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 00:11   #31
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Str 30 er vel kanskje 20 cm? Når jentas for er litt over 18 cm, så skulle det vel holde med str 30? Jeg har ett par helt nye viking i str 32, de måler 21 cm, men de ser så store ut.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 09:42   #32
Ma Dalton
Hupp!

Ma Dalton sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Ma Dalton er litt kul
Standard

Lurt tips! Oppdaget i morges at skoene til snuppa garantert ikke holder gjennom vinteren.

Ma Dalton er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 09:50   #33
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Oj, jeg kjøpte visst tre par jeg! Tipper de kommer til å passe til et eller to barn en eller annen gang.

Gammel 21-10-10, 13:14   #34
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Sv: Billig Viking goretex på g-sport!

Bestilte et par, jeg også.

Gammel 21-10-10, 19:58   #35
Ma Dalton
Hupp!

Ma Dalton sin avatar

Ma Dalton er litt kul
Standard

Jeg var å så på dem i dag, men synes kanskje de var litt lave.. Så derfor lot jeg vær å kjøpe de. Så får jeg heller se om jeg finner noen som går litt lengre opp på leggen.

Lurt å se på før man kjøper, ja...

Gammel 21-10-10, 22:29   #36
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har handlet slike til Ivar i dag. De ser fine ut, synes jeg - håper han vil trives med dem. Jeg synes i grunnen bare det er en fordel om de ikke er altfor høye, ettersom mine barn har en smule runde legger.

De hadde for øvrig også noen vintersko av et annet merke (Norheim?) til kr 199. Sikkert supre ekstrasko!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 11:00   #37
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ma Dalton, her.

Jeg var å så på dem i dag, men synes kanskje de var litt lave.. Så derfor lot jeg vær å kjøpe de. Så får jeg heller se om jeg finner noen som går litt lengre opp på leggen.

Lurt å se på før man kjøper, ja...

Jeg tenkte også først at de var litt lave, har pleid å ha den høye, svarte modellen før. Men dressen er jo uansett på utsiden av støvlene så de skal jo være mer enn høye nok fant jeg ut.

Gammel 22-10-10, 14:32   #38
Ma Dalton
Hupp!

Ma Dalton sin avatar

Ma Dalton er litt kul
Standard

Hmm.. Kanskje jeg må revurdere, Stikka?

Vi har en høy sort modell nå, og det vil jo være en dress utenpå. Når jeg tenker meg om kan jeg ikke komme på at hun var våt helt øverst på skoen ifjor.

Må dra ned å se om det er fler igjen.

Gammel 22-10-10, 19:44   #39
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk våre i posten i dag, og det var helt riktig at de ikke var lilla som på bildet. Det er ikke mye lavere enn de med høyere skaft. Det bare ser sånn ut fordi de med høyere skaft er litt høyere foran og bak. Målte det paret vi fikk i str. 30 nå mot det paret i str. 28 med høyt skaft vi har fra Viking fra i fjor. De er 1cm lavere midt på og 2 cm lavere foran og bak på høyden. Det blir litt synsbedrag fordi disse er helt "flate" på toppen og de andre ikke er det. Ikke store forskjellen. Min gutt er ikke så lang i beina i forhold til størrelsen på føttene så for han er høyden på dem super. Får han dem høyere så blir han litt hindret av det når han bøyer seg ned på huk og sånn.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 20:07   #40
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har også kjøpt disse.
Fant på butikken til Lillesøster, Storesøsters kommer med posten i morgen tipper jeg.

Lillesøster elsker hvertfall skoene. Syns de er passelig høye.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.