|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
bits and pieces
|
Hvordan er Kappahl sine vinterjakker (Kaxs)?Storebror trenger ny vinterjakke og jeg er litt i stuss på hva jeg skal velge. Har hittil vært veldig godt fornøyd med jakkene vi har hatt hittil, Lego og POP. Syns POP er litt dyrt så vurderer litt annet før jeg tar endelig beslutning.
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvordan er Kappahl sine vinterjakker (Kaxs)?Vi hadde en slik i forifjor og den var helt grei. Vi brukte den ikke til lek og sånn, men til og fra barnehagen, og når vi ikke skulle base i snøen.
|
|
|
#3 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvordan er Kappahl sine vinterjakker (Kaxs)?
Samme her.
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvordan er Kappahl sine vinterjakker (Kaxs)?
Vi har også bare hatt en vinterjakke, men bruker dress til lek. Nå har jeg ikke sett årets modell, men den vi hadde måtte vi impregnere litt selv. Om den funker til lek kommer an på hvor gamle ungene er, og klimaet der du bor tenker jeg.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er Kappahl sine vinterjakker (Kaxs)?Har hørt at buksene fra Kaxs er veldig bra, veldig vanntette, så vil tro jakkene er det også? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Hvordan er Kappahl sine vinterjakker (Kaxs)?Min erfaring med de jakkene man kjøper som ikke er dun, er at de klumper seg etter vask etterhvert. Hadde en jakke fra Cubus til ene dattern i fjor, og det så ut som om hun hadde skulderputer etterhvert stakkar.... Så her går det i dun. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Sv: Hvordan er Kappahl sine vinterjakker (Kaxs)?Nei, kan jo være vi som var uheldige, men vet om flere som har vært borti det samme, men jeg trur det kommer litt an på hvordan sømmen på jakka er. Altså hvis det er mange "rom" til fyllet, så vil det ikke flytte seg rundt. Dun er dyrt, så tenkte prøve på nytt igjen, men da med en jakke med mange "rom" |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvordan er Kappahl sine vinterjakker (Kaxs)?Ingen jakker med mange rom heller.
|
![]() |
|
|