|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeKom det snø eller kom det ikke snø? Hæ?
|
|
|
#102 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeJeg tror lavkarbo virker, jeg, SF. Jeg tror lavfett virker også. Hvis man følger dem. Poenget mitt, som det har vært hele tiden, er at alle dietter som medfører at man ikke kan spise alt man vil, det vil si absolutt alle, er vanskelig å innføre som livsstil. Ikke umulig, men vanskelig. Og relapseraten er ekstremt høy.
|
|
|
#103 |
|
Passiv
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeHelt enig med CD. |
|
|
|
#104 |
|
Passiv
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeDet er det med å følge dem ja. |
|
|
|
#105 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeMåtte bare kopiere denne fra ett annet forum: |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikke
Du er tilbake på KJ nå? Ja, det er jeg helt enig i. Hvis hun hadde sagt det jeg sier; nemlig at Fedon får folk ned i vekt, men det er mye vanskeligere å holde dem der, så hadde jeg vært helt enig med henne.
|
|
|
#108 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeVanskeligere å holde seg nede i vekt enn å gå ned. For de aller fleste (jeg vet du har det omvendt).
|
|
|
#109 |
|
Passiv
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeJeg er også med Poly. Jeg syns ikke det er vanskelig å holde vekten, men jeg syns det er noe herk å jobbe med å gå ned. Jeg syns det er slitsomt i kroppen når den skal brenne fett. |
|
|
|
#110 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeJeg tror absolutt lavkarbo har noe for seg. Jeg spiste lavkarbo i 2 uker, og fikk absolutt flatere mage og ikke minst mye finere hud. Men så åpna jeg en colaflaske, og da var det slutt på moroa. Once you pop, you can't stop. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
|
|
|
#112 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeEn ting som definitivt ikke funker er liten selvtillit og dårlig selvbilde. Altså; man kommer ganske langt med et bilde av seg selv som en som mestrer og er verdig god behandling, og tillit til at man skal klare oppgaven. Uansett om man lever karboredusert eller teller kalorier. Eller gjør jobben som skal til etter en vektoperasjon. Det handler også om evnen til å gjennomføre det som skal til. Man trenger rett og slett litt guts for å få det til.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Passiv
|
Et veldig godt poeng. Jeg greide ikke gjøre noe med noe som helst før jeg slapp fri fra å skamme meg så fælt over meg selv. Da skammen forsvant var resten bare en oppgave å gjennomføre - det var ikke selve målet på om jeg er lite verdt som menneske eller ikke. |
|
|
|
#114 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeJepp. I den siste tiden har jeg fått sådd en egenomsorgsfølelse, fordi jeg begynner å oppleve at jeg er verdt god behandling. Hadde man stilt to handlekurver ved siden av hverandre, en for tiden før dette og en for nåtiden, ville man ha sett at det var som natt og dag. Man kommer utrolig langt med å ville seg selv vel.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Passiv
|
|
|