|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sikkert dumt spm. ang 7-dagerskort #RuterJeg har 7-dagerskort på buss - 3 soner i Oslo og 1 sone Akershus. |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Sikkert dumt spm. ang 7-dagerskort #RuterNår jeg får tenkt meg om, så er det vel slik at kortet gjelder for 4 soner i Oslo og Akershus? Ikke at det er deling på 1 sone i Akershus og 3 i Oslo eller omvendt eller whatever? |
|
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Sv: Sikkert dumt spm. ang 7-dagerskort #RuterJeg vet ikke helt hva du mener, men jeg har månedskort for 8 soner. Da er spesifikt 8 soner nordover, så om jeg skal sydover så må jeg betale ekstra. Men om jeg er i riktig område så virker det både på tog og buss (og trikk og bane i Oslo)
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Sikkert dumt spm. ang 7-dagerskort #Ruter
Strømmen ligger i sone Ø03, i alle fall. (Eller har de gått bort fra dette systemet nå) Jeg vet heller ikke helt hva du mener med 3 soner i Oslo, for jeg trodde det var 1. Ahus ville jeg tippe var Ø02 hvis det finnes noe slikt.
|
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Sv: Sikkert dumt spm. ang 7-dagerskort #RuterDet må være "riktig" Akershussone, som mkj er inne på. Det gjelder ikke for vilkårlige soner selv om antallet stemmer. De pleier være kodet med en bokstav, type S06 og slik? Hvilken strekning er det du reiser til vanlig mellom Oslo og Akershus (som du vet at kortet gjelder for)? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Sikkert dumt spm. ang 7-dagerskort #RuterOslo regnes som to soner. Strømmen og Ahus ligger i sone ø03, den varer nesten til Lillestrøm som ligger i ø04.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Sikkert dumt spm. ang 7-dagerskort #RuterKortet gjelder for Ahus - Lovisenberg Diakonale Høgskole. |
|
|
|
#9 |
|
I mål
|
Sv: Sikkert dumt spm. ang 7-dagerskort #Ruter
Ok, men hvis Ahus og Strømmen begge er i sone Ø03 som noen sier over her, kan du vel reise mellom Ahus og Strømmen på det kortet. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sikkert dumt spm. ang 7-dagerskort #RuterHer er oversikt over soner i oslo og akershus . |
|
|
|
![]() |
|
|