Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken størrelse er du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken størrelse er du? (Sånn cirka...)
34-36 eller mindre 31 7,26%
36-38 72 16,86%
38-40 82 19,20%
40-42 71 16,63%
42-44 71 16,63%
44-46 38 8,90%
46-48 27 6,32%
48-50 11 2,58%
50-52 12 2,81%
52-54 8 1,87%
54-56 eller større 4 0,94%
Deltakere: 427. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-07, 15:31   #141
Andromeda
Nybegynner

Andromeda sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Andromeda er litt kul
Standard

Sv: Hvilken størrelse er du?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har heller ikke så mye å skilte med i frontpartiet (bortsett fra nå under amming, da), men jeg tenker helt motsatt - synes jeg ser ut som en forkommen unge i for store overdeler, så her går det bare i tettsittende topper.

Enig. Før gjemte jeg min tynne kropp og ganske flate frontparti under vide gensere o.l.

Først for et par år siden oppdaget jeg at det var mye mer kledelig med ettersittende klær. Det var en overgang og jeg følte meg veldig avkledd i begynnelsen, men jeg så jo at jeg så bedre ut og fikk en finere figur i klær som var mer figurnære. Til og med mitt beskjedne frontparti kom mye bedre frem i mer ettersittende topper (og med riktig BH). Jeg har fått veldig mye positiv respons på endret klesstil, så det er synd at jeg måtte bli nesten 40 før jeg turde å fremheve kroppen min.

Nå bruker jeg mest ettersittende jeans (eller lange skjørt) og skjorter / topper / jakker som er innsvinget i livet.

Andromeda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 15:32   #142
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Ligger vel rundt 48/50. Noen ganger nede i 46. Syns det varierer fra butikk til butikk. Kaphal må man jo 4 strl. opp.

Gammel 21-01-07, 14:22   #143
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Jeg er en str 34/36.
Og stolt av det. Halverte kroppsvekten min for to år siden, og har holdt ønskevekta siden.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-07, 14:58   #144
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

str38/40 i bukser og str 40/42 i topper. 36 før siste svangerskap. Dette er jeg i ferd med å gjøre noe med men det går tregt.
Sliter fortsatt med 7-8 kg etter siste fødsel og de fleste kg har satt seg på overkroppen og ikke minst puppene. Jeg er lita og disse kiloene vises godt på meg.
Streber ikke etter å være like tynn som før men disse kiloene skal av.

Sist redigert av Michelle : 22-01-07 kl 15:08.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 17:45   #145
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Nå er jeg 44-46, og er happy for det. Var oppe i 54-56 på det tyngste. Håper å klare å komme ned i 40 en eller annen gang, men det spørs vel kanskje....

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 19:18   #146
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Flink du er, Gnuri!
Jeg er fortsatt en 48 i bukser pga den h****** magen.
Toppene kjøper jeg i str L på h&m. Det er vel 44/46?

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 19:25   #147
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Er en blanding av 40-42 og 42-44.

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 19:41   #148
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

38 oventil og bruker 29 eller 30 tommer i jeans.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-07, 23:06   #149
pixie
Fullverdig medlem

pixie sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: oslo
pixie har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg er 34-36 str....men handler ofte større klær liker litt baggy stil av og til!

pixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 22:25   #150
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Er str. 38.

Gammel 20-02-07, 23:13   #151
Buffe
Bare svada..

Medlem siden: Feb 2007
Buffe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er str 36-38.

Drømmen er flotte former og str.40...

Gammel 22-02-07, 22:02   #152
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er en 40/42

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 20:38   #153
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ikke nå lenger. Jeg kunne faktisk ikke svare i pollen, for jeg er 56. *Føler seg trakkassert*

Jeg kommer oppi 54 nå, så et par kilo til så kan jeg kaste 56-buksene mine! Har jo tatt av 11 kg. Målet er størrelse 40, da er jeg rimelig slank.

Hah! Nå er jeg 44-46 i bukser, men går oppi noen 42-bukser også. Bruker medium eller 40/42 i gensre.

Gammel 20-01-08, 20:39   #154
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hah! Nå er jeg 44-46 i bukser, men går oppi noen 42-bukser også. Bruker medium eller 40/42 i gensre.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 20:40   #155
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I gravid tilstand da, i ugravid tilstand blir det vel 42-44 kanskje.

Gammel 20-01-08, 20:41   #156
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Er på mitt største nå () og bruker alt fra 44/46/48/50 alt etter hvilken butikk. Gjennomsnittet på bukser er vel 48, og topper 46.. Bukser fra BIG-avdelinger må jeg bare gi opp, for de er sydd for en HELT annen fasong enn meg. Har "normal" fasong, bare i stor utgave... Også en mage jeg gjerne skulle blitt kvitt. Men jeg jobber med saken, okke som.

Gammel 20-01-08, 21:14   #157
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

jeg bruker str 34, xs/s, og 25(eller 26)/32 i jeans

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 00:41   #158
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

46-48 på meg.
Håper å komme meg ned i noe rundt 42 en gang i fremtiden.

Gammel 21-01-08, 01:06   #159
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Før graviditeten og under graviditeten brukte jeg strl 50. Nå nesten 3 måneder etter fødsel er jeg nede i 46-48. Ja, regnjakken jeg kjøpte hin dagen er sågar i strl. 44

Gammel 21-01-08, 09:20   #160
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

34/36. på Elinblu med trange topper, eller det aller beste, sånne semitrange som sitter stramt over puppene og løst over magen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.