Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Duo sko/boots??

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-10, 10:38   #1
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Duo sko/boots??

Noen som har erfaring fra duo boots eller sko derfra? Hvordan er de? Kvaliteten? Blir passformen virkelig så bra som de skryter av? Og er de veldig dyre i forhold til det man for hvor lenge varer de? Og ikke minst er det mulig å få sendt de til norge?

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 10:52   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Duo sko/boots??

Jeg er veldig fornøyd med mine støvletter om man ser bort i fra at sålen ble litt fort sliten. De er vel ikke så voldsomt dyre i forhold til å kjøpe sko i butikk i norge.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 10:59   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har flere par derfra. Noen er De Perfekte Støvlettene, mens et par passet så dårlig at jeg ikke kunne bruke dem i det hele tatt.

Det du må gjøre er å maile med dem på forhånd. Beskriv din legg, din høyde og hva du har av særpreg så hjelper de deg så du får riktig støvelett.

KValiteten er helt fin. Som normale støveletter som koster litt vil jeg si. De tilsvarer ca samme prisnivå i Norge.

De sender til Norge, ja. Du kan da trekke fra engelsk moms (15 %), legge på frakt og norsk moms pluss fortollingsgebyret så har du prisen ferdig på foten.

Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:03   #4
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Smilefjes: hva var galt med de du har som du ikke kunne bruke i det hele tatt?

Gammel 24-10-10, 11:12   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

De var i en modell som var for kortere bein enn mine. Dermed kom kurven leggmuskelen skal passe inn i nesten ned på ankelen på meg. Etter at jeg lærte meg å spørre så får jeg ting som passer.

Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:16   #6
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har ett par støvletter derfra; veldig fornøyd.

Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:18   #7
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

De var i en modell som var for kortere bein enn mine. Dermed kom kurven leggmuskelen skal passe inn i nesten ned på ankelen på meg. Etter at jeg lærte meg å spørre så får jeg ting som passer.

Evt man kan se filmen med hun modellen, som de har lagt ut. Hun er 175 cm, så da får man et ganske greit inntrykk.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:01.