|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
By the Sea
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?
|
|
|
#82 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Jeg tror vi er de rare her. Vi griller f.eks. hver dag det er fint vær, og det er ikke sjelden naboene kommer med kommentar angående det, så jeg antar at grillingen vår er snakkis blant de andre.
|
|
|
#83 |
|
Metallica!!
|
Haha kult! Da skulle vi vært naboer, for det gjør vi og!
|
|
|
#84 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Bare hyggelige, greie og normale folk i nabolaget her. Faktisk.
All of these lines across my face Tell you the story of who I am So many stories of where I've been And how I got to where I am Sist redigert av Carrera : 05-10-10 kl 23:06. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Tøff
|
Brrr! At han fant ... den da? Det er jo tett oppunder imponerende.
|
|
|
#87 |
|
bits and pieces
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Nja, vi har da et par særegne naboer. Men hilser da på alle.
|
|
|
|
#88 |
|
www.bomulls.no
|
Me three!
|
|
|
#89 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Bor i en veldig rolig gate, litt sånn i utkanten. Våre 3 nærmeste naboer, som egentlig ikke er så veldig nær, er gamlinger. Snakker med dem hvis jeg møter dem v postkassa eller noe sånt. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Vi har utrolig koselige naboer rundt oss på alle kanter. Noen av dem er nok litt rare, men det er jo vi og, så der har jeg stor toleranse
|
|
|
#91 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Vi har bare hilst på noen få av naboene våre, men de vi har møtt virker hyggelige.
|
|
|
#92 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Da jeg var liten bodde det en gammel mann i gata mi som kun hadde gule skjorter. Knallgule! Av og til kunne det henge 5-6 skjorter på tørkesnora, alle sammen gule.
|
|
|
|
#93 |
|
Vaklende
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Dette var ikke en fin, nyttig eller morsom tråd. Her oppfordrer jeg de som legger ut kjipt slarv om naboene sine på åpent nett til å slette. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Vi har fin-fine naboer, både med og uten pusekatter. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Naboene mine ser akkurat ut som KatjaKaj og BenteBent. Når de er ute og går er det som om de er ett - hun halter oppover og han til siden, men det er èn bevegelse, èn stor kropp liksom. Han (Katjakaj) er ett bittelite skritt bak henne hele tiden og sånn går de bortover i nøyaktig samme fart. Veldig fascinerende. |
|
|
|
![]() |
|
|