Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 21:34   #81
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg begynner: Han har bare en katt.

Gammel 05-10-10, 21:49   #82
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror vi er de rare her. Vi griller f.eks. hver dag det er fint vær, og det er ikke sjelden naboene kommer med kommentar angående det, så jeg antar at grillingen vår er snakkis blant de andre.

Gammel 05-10-10, 22:21   #83
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg tror vi er de rare her. Vi griller f.eks. hver dag det er fint vær, og det er ikke sjelden naboene kommer med kommentar angående det, så jeg antar at grillingen vår er snakkis blant de andre.

Haha kult! Da skulle vi vært naboer, for det gjør vi og! Jeg elsker å grille!

Gammel 05-10-10, 22:44   #84
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Bare hyggelige, greie og normale folk i nabolaget her. Faktisk.

Men jeg har bodd et sted hvor sønnen i nabohuset fant det for godt å sitte naken ute på trappen, midt på vinteren, og gjøre ting gutter/menn helst gjør på do eller andre steder i fred og ro...

And how I got to where I am

Sist redigert av Carrera : 05-10-10 kl 23:06.
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 01:15   #85
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Men jeg har bodd et sted hvor sønnen i nabohuset fant det for godt å sitte naken ute på trappen, midt på vinteren, og gjøre ting gutter/menn helst gjør på do eller andre steder i fred og ro...

Brrr! At han fant ... den da? Det er jo tett oppunder imponerende.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 23:51   #86
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har verdens besteste naboer, så håper jeg at jeg også er en ok nabo.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 23:54   #87
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Nja, vi har da et par særegne naboer. Men hilser da på alle.
Vi blir sikkert sett på som den bråkete barnefamilien.

Gammel 07-10-10, 00:35   #88
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Haha kult! Da skulle vi vært naboer, for det gjør vi og! Jeg elsker å grille!

Me three!

Gammel 07-10-10, 09:40   #89
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bor i en veldig rolig gate, litt sånn i utkanten. Våre 3 nærmeste naboer, som egentlig ikke er så veldig nær, er gamlinger. Snakker med dem hvis jeg møter dem v postkassa eller noe sånt.

Tror de tenker om om oss at der bor den hyggelige mannen med den litt mindre hyggelige kona og de bråkete ungene.
Mannen er nemlig veldig høflig så hvis naboene vil stå og prate lenge så er han med på det. Jeg er ikke så høflig eller tålmodig....

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 09:53   #90
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Vi har utrolig koselige naboer rundt oss på alle kanter. Noen av dem er nok litt rare, men det er jo vi og, så der har jeg stor toleranse .

Gammel 21-10-10, 00:51   #91
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har bare hilst på noen få av naboene våre, men de vi har møtt virker hyggelige.

Hun på nedsiden av oss liker å sove naken og da kan det være en ide å ha gardiner i gangvindu når man står opp for å gå på do i løpet av natta. Eventuelt la være å skru på lyset i gangen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 09:55   #92
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Da jeg var liten bodde det en gammel mann i gata mi som kun hadde gule skjorter. Knallgule! Av og til kunne det henge 5-6 skjorter på tørkesnora, alle sammen gule.

Gammel 21-10-10, 09:56   #93
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Dette var ikke en fin, nyttig eller morsom tråd. Her oppfordrer jeg de som legger ut kjipt slarv om naboene sine på åpent nett til å slette.

Ha litt respekt for andre, uansett om de ikke passer inn i A4-normaliteten deres.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 11:29   #94
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Vi har fin-fine naboer, både med og uten pusekatter.

Ingen raringer, men det er kanskje sånn at hvis du ikke har en rar nabo er det du som er raringen?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 13:44   #95
Ingler
Nybegynner

Ingler sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Ingler er litt kul
Standard

Naboene mine ser akkurat ut som KatjaKaj og BenteBent. Når de er ute og går er det som om de er ett - hun halter oppover og han til siden, men det er èn bevegelse, èn stor kropp liksom. Han (Katjakaj) er ett bittelite skritt bak henne hele tiden og sånn går de bortover i nøyaktig samme fart. Veldig fascinerende.

Ingler er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:03.