Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterbukse

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-10, 19:22   #21
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vinterbukse

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

(men der er buksen rød, og den går ikke til de andre jakkene )

What, tenker folk på det?

Gammel 24-10-10, 00:26   #22
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg kan glatt innrømme at jeg tenker på, også når jeg kjøper luer.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 00:28   #23
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Det er vel ikke så uvanlig at folk tenker på det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 00:30   #24
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

jeg har kjøpt HM i år til 2.klassejenta. Var i dag og kjøpte en ekstra bukse, akkurat samme, og samme farge. Det er to forskjellige garderober på skole og SFO, sånn at tanken er at det skal være en bukse på hvert sted. (det ender nok opp med to på ett sted og ingen der hun trenger den)

Vi har akkurat begynt å bruke de, men så langt virker det OK.

Ellers så har de et OK utvalg av ymse merker til grei pris på nærmeste Obs.

Gammel 24-10-10, 00:31   #25
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Å tenke at en må ha en ny bukse fordi fargen på den en har er litt gal, ja det syns jeg er merkelig.

At en tenker på det når en først kjøper noe er jo en litt annen ting.

Gammel 24-10-10, 19:23   #26
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Evt noen som vet om noen bra barneklær butikker i Køben ?? Skal på Købentur med jobben og var i en liten fin butikk som bl.a hadde TTH sist jeg var der.....men husker selvsagt ikke hva butikken heter

Ticket har utsalg på Langelinje. De selger eldre modeller med minst 30% avslag. Jeg aner ikke om de har noe særlig vinterklær nå eller om de selger ut sommerkolleksjonen.

Jeg får ikke opp sidene deres, men du finner adressen der.

Gammel 24-10-10, 23:17   #27
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å tenke at en må ha en ny bukse fordi fargen på den en har er litt gal, ja det syns jeg er merkelig.

At en tenker på det når en først kjøper noe er jo en litt annen ting.

Jupp, jeg tenker absolutt på farger også når det gjelder lue og votter.
Men den andre buksen blir også brukt, men først når det blir skikkelig kaldt og snø.
Hadde uansett ikke satt på jenta knallrød bukse med lilla eller rosa jakke, sånn er det bare....så får enkelte mene det er jålete/unødvendig.

Trenger uansett en bukse til, som mer brukes til og fra skolen, som hun også kan bruke sammen med jakka om vinterdressen er blitt våt i løpet av dagen.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.