Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hel buksedress til pent

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-10, 22:59   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Hel buksedress til pent

Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker den eller ikke.
Jeg skal på et rimelig laid-back julebord i år, noen få stykker på restaurant og byen etterpå. Ellers blir den vel brukt på nyttårsaften tenker jeg, også forholdsvis lite selskap hvor ingen stivpynter seg.

Tenker å dolle opp med smykker og høye sko selvsagt.

Vanskelig å se kanskje? Buksedressen er i allefall mørkeblå og fra Vero Moda.

Blir armene melkehvite mot mørkeblått kanskje?

-Pippi

Sist redigert av Robyn : 25-02-11 kl 01:51.
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 23:07   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hel buksedress til pent

Den var finere i virkeligheten enn på bildet her, men er allikevel veldig usikker. Er buksedress kult?

-Pippi
Gammel 25-10-10, 23:11   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg syns ikke det er kult, så jeg ville ikke kjøpt det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 23:14   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke min kopp te heller.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 23:16   #5
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes den ble veldig sekkete på deg.

Gammel 25-10-10, 23:17   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den fine figuren din kommer mye mer til sin rett i en kjole!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 23:17   #7
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Takk for ærlige svar, ser ut som om jeg burde fortsette å lete etter kjole.

-Pippi
Gammel 25-10-10, 23:19   #8
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det kan være kult. Men bildet yter deg ikke rettferdighet. Når man står på sokkelesten i et prøverom blir det ikke det samme som når man setter opp hår, tar på smykker, belte, øredobber (ikke alt på én gang) høye sko osv.

Om dui føler du blir bleik, hjelper det med en runde self-tan.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 23:23   #9
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den fine figuren din kommer mye mer til sin rett i en kjole!

Siden det er første året på lenge med helt flat mage burde jeg kanskje heller finne en figurnær kjole, ja.

-Pippi
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.