Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem var din første kjendisforelskelse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-10, 18:01   #81
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Hvem var din første kjendisforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeremy London som Nathan Bedford i "En vakker dag"

Åhh, jeg var dødsforelska i han.
Mitt livs opplevelse fikk jeg da jeg fikk møte han og Peter(simons???) da de var her i bygda. Se og hør var på plass og jeg og mine venninner svede på skyer i mange mnd etterpå.

Opprinnelig lagt inn av Havbris, her.

Åh...
Jared Leto, fra Angela, my so called life..:
Ingen over, ingen ved siden av... Fremdeles ikke.. Sukk sukk..

Åhhhhhm, han var sammen med nevnt person over min kjærlighet i 15-16 års alderen. Når jeg hører på musikken fra 30 sekunds from marsh, for jeg gåsehud enda....Kommer ikke over han noen gang nei.

Men min aller første kjendis forelske var nok Gækki fra Creations.
(Muffe har fakitsk vært produsent på sangen som er min arbeidsplass sin sang....Ganske morro.)

Gammel 25-10-10, 18:16   #82
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Han helt til høyre i Drama, husker ikke hva han heter engang.

Senere ble det Andy Garcia

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 18:18   #83
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, så det er her jeg skal skryte av at jeg til stadighet snubler over Magne Furuholmen. (Og Morten Harket da, men jeg foretrekker Magne.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 18:33   #84
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Nissa Nyberget. Fra den tiden han dirigerte kringkastingsorkesteret under Grand Prix. Jeg gikk på barneskolen.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 19:34   #85
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Johnny Depp fra 21 Jump Street

Liker ham enda

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 19:38   #86
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

Åhhhhhm, han var sammen med nevnt person over min kjærlighet i 15-16 års alderen. Når jeg hører på musikken fra 30 sekunds from marsh, for jeg gåsehud enda....Kommer ikke over han noen gang nei.

Jeg flirer litt for jeg oppdaget aldri Jared Leto som skuespiller, men synes han er en knall musiker! 30 Seconds from Mars er et bra band, så jeg håper egentlig at han slutter med skuespilleryrket og gir 100% på musikkfronten.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 19:41   #87
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tore Hansen i Unit Five.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 19:41   #88
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Alice Cooper.

Gammel 25-10-10, 22:24   #89
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Åh, snakk om å kaste perler for svin!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ah, så det er her jeg skal skryte av at jeg til stadighet snubler over Magne Furuholmen. (Og Morten Harket da, men jeg foretrekker Magne.)

Du får hilse neste gang du ser'n.

Holdt på å glemme Josh Brolin. Jeg hadde en skateboard film med han og den så jeg vel på til den var helt utslitt.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 22:35   #90
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vind, her.

Her er det vel plass med å himle med øynene først:, sånn. Matti Nykänen.
(Jaja, jeg var seks-sju år, og syntes at skihopping var kjempekult....)

Og jeg høyner: Roger Ruud . Jeg syntes han hadde så utrolig kult navn, der det sto i tidlig 80-talls fonter på NRK, i tillegg til at jeg likte den tighte røde skidressen.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 22:46   #91
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Havbris, her.

Åh...
Jared Leto, fra Angela, my so called life..:
Ingen over, ingen ved siden av... Fremdeles ikke.. Sukk sukk..

Jeg var/er forelsket i hele den serien egentlig. Den er så vakker. Jeg fikk serien i 30-årsgave av gode venninner.

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Holdt på å glemme Josh Brolin. Jeg hadde en skateboard film med han og den så jeg vel på til den var helt utslitt.

Trashin' Jeg vil gjerne se den filmen igjen. Hvis noen har den så rop ut.

Gammel 25-10-10, 22:56   #92
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Patrick

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 23:25   #93
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Han helt til høyre i Drama, husker ikke hva han heter engang.

Han til høyre er Tomas Siqveland.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 23:27   #94
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glenn Medeiros, tror jeg!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 23:32   #95
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Michael J. Fox, i "Back to the Future".

Ellers var jeg blant de rare som ikke var så betatt av Morten Harket. Pål Waaktaar derimot.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 23:37   #96
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg bare minner om selveste Johnny her:

Gammel 25-10-10, 23:59   #97
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Don Johnson

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 00:07   #98
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Du får hilse neste gang du ser'n.

Josh Brolin var jeg også forelske i, ja! Det er en stund siden!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 00:13   #99
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Aller aller første forelskelsen var i følge mine foreldre to stykker; Danny DeVito og Patrick Swayze ...de to var såååå tøøøte, quote Absalone 3-4 år gammel. Jeg satt og gliste som en tufs hver gang jeg så en av dem på skjermen, og ønsket meg førstnevnte som kosebamse til jul - så jeg kunne ha han med meg i sengen hver natt!!

Danny DeVito?! Nå lo jeg sånn at jeg holdt på å sette pizzaen i halsen her!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Som så mange andre: Morten Harket.

Han var jo utrolig pen, og har holdt seg godt. Desverre er han jo ganske kokeliko.

Her fniste jeg sånn at jeg var glad jeg var ferdig med pizzastykket mitt.

Gammel 26-10-10, 00:14   #100
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan ikke huske hvem som var den første, men gudene skal vite at det har vært mange. Eller.. Jeg minnes vagt han ene smørbukken fra Baywatch, David ett-eller annet tror jeg han het. Og Neil Patrick Harris, som Dr. Doogie. Og Jared Leto spesielt kanskje.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:30.