|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
intro
|
Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Den store dagen opprinner i morgen, og vi har ikke greid å pønske ut noen presang. Det betyr at vi må handle i kvekld. Hjelp! Hun er egentlig ikke særlig interessert i å leke med noe som helst. Dokker får ligge i fred, og prinsessekjøret er hun ikke på (ennå). Det er stort sett perling og tegning som gjelder, men jeg har lyst til å kjøpe en litt større, ordentlig ting.
|
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Må for øvrig legge til at vi er dårlige på elektroniske spill i vår familie, så selv om jeg vet at mange på hennes alder har DS, virker det litt utopisk.
|
|
|
|
#3 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Nintendo DS?
|
|
|
#5 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Hehe, så ikke tillegget ditt.
|
|
|
#7 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Barne-PC, Nintendo og sparkesykkel har vært populært her.
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Dukkevogn fikk hun i fjor, og CD-spiller også. Den har vært beleilig tom for batteri en stund.
|
|
|
|
#10 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Barnepc slo godt an her i huset då minste var rundt 3 - 4 år. Ellers har vi kjøpt eigen godstol og saccosekk, som har vore mykje brukt. Er det event. andre større ting til barnerommet det kan vere bruk for? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Heller iPod Touch enn DS til elektronikk-vegrende fireåringer; det er erfaringene mine så langt. Ikke så dyre spill heller, og kan brukes til lydbøker og barnemusikk og bilder og filmer i tillegg til spill etterhvert.
|
|
|
|
#12 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Vi sliter litt med det samme selv.
|
|
|
|
#13 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Barne-pc kan sikkert være kjekt.
|
|
|
|
#14 |
|
intro
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Nå har jeg ikke gransket barne-PC-er så nøye, men jeg tenker at hun først og fremst til være interessert i å skrive bokstaver og tall. (Fatter ikke hvor hun har det fra! B.M. norsklærermor og mattefysikerfar.
|
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Det er dessverre ikke plass til flere møbler på rommet hennes. (Og den der! My eyes!
|
|
|
|
#17 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?
Vi har også en som er veldig interessert i bokstaver og tall.
|
|
|
|
#18 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?
|
|
|
|
#19 |
|
intro
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Ja, hun skriver på min PC også, men jeg vil gjerne ha den for meg sjøl.
|
|
|
|
#20 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Poden fikk en barne-PC til femårsdagen. Han er ikke nevneverdig interessert i noe som kan nedtegnes, men denne har vi putlet litt med. Ikke er den ustyrtelig dyr heller, lurer på om det var 350 kroner. DS fikk han i fjor, og har omtrent ikke rørt den. |
|
|
|
![]() |
|
|