Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sjuskenes gledesblogg

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-10, 14:11   #61
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sjuskenes gledesblogg

Veldig bra blogg. Jeg bruker også trikset med å vente med å plukke opp matrester fra gulvet til den er tørket inn. Mye lettere da!

Gammel 26-10-10, 15:33   #62
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 15:40   #63
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Veldig bra blogg. Jeg bruker også trikset med å vente med å plukke opp matrester fra gulvet til den er tørket inn. Mye lettere da!

Har man hund så trenger man ikke vente til matrestene har tørket, de forsvinner helt av seg selv.
En fantastisk blogg for øvrig.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 15:42   #64
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har også hund, men den er kresen og spiser ikke hva som helst av det som faller ned.

Gammel 26-10-10, 15:42   #65
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Nå har jeg og kollegaen min ledd oss nok engang igjennom bloggen.
Fortsatt like genial i dag og.

Gammel 26-10-10, 15:53   #66
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Vi har også hund, men den er kresen og spiser ikke hva som helst av det som faller ned.

Vi har også en sånn hund. (Utrolig nok så er det en golden)
Fantastisk blogg!!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 15:54   #67
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Min spiser absolutt alt som faller ned, hun har til og med klart å sluke bananskall. Matvrak og livredd for å gå glipp av en godbit.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 17:14   #68
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dette var en blogg etter min smak.

Jeg fikk umiddelbart lyst til å legge inn kommentar til dagens innlegg om at "hvis du bare venter med å støvsuge ett par dager, så har pasta og ris tørket opp mens det ligger på gulvet og kleber seg ikke lenger fast i støvsugerrøret". Det er sånt jeg vet, nemlig.

Evt: skaff deg hund. : sjuske med altetende hund:

Gammel 26-10-10, 18:55   #69
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skikkelig gledesblogg ja!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:06.