|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Rug: Er Playmo noe for en 4-åring? Er det mere fengende enn lego? Jeg har en liten som ikke er intressert i lego, men må finne på noe til jul. Det er veldig greit med sånne ting en kan samle på sånn at det ikke blir 1000 forskjellige ting etterhvert av alt mulig rart. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
intro
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Dyr?
|
|
|
|
#26 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Jeg er ikke særlig begeistret for barne-pc'ene, og det er ikke fireåringen her i huset heller. Hun sitter gjerne med en av våre pc'er i stedet. Hun er også glad i sin lille iPod Shuffle som hun hører lydbok og musikk på.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Playmo er genialt. Mine tre jenter samler på dette og i skrivende stund befinner det seg en hel Playmolandsby på gulvet ved siden av meg (i kjellerstua). De leker, leker og leker. Vi har skolen, hus, dyrlege og bondegård (blant annet) og det er MYE brukt! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
intro
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Ja, kanskje det hadde vært noe? Snart overtar vi kanskje playmo-vikingskipet som broren min vant i Donald på 80-tallet også!
|
|
|
|
#29 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?En cd-spiller/radio og kjøp med barnemusikkcd og hørebok? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Jeg angrer på at vi dro inn Lego, det blir aldri brukt. Heller ikke den gedigne Duplokassen vi har lånt. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Jeg har ikke bilde å vise men har to tips som jeg syns passer en 4 - åring: |
|
|
|
|
|
#32 |
|
maler
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Kamera? De barne-pc'ene til en firåring... vel. Jo ja liksom... hun kan like godt få seg et josefinespill og låne deres pc. Eller nintendo ds + josefinespill. Tavle og kritt?
|
|
|
#34 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Ullungen ønsket seg så fryktelig barne-PC (eller leke-mac, som hun kalte det
|
|
|
#35 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Josefinespill til pc må vere en god idè! Event. Sofie. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
intro
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Vi har ikke DVD-spiller på noen av PC-ene for tida, dessverre, så slike spill utgår. (Dessuten har vi faktisk noen allerede, etter niesa vår.)
|
|
|
|
#37 |
|
St(r)ikkeplante
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Hva med en stor "tegnekoffert"? Det hadde frøkna her blitt superglad for. Og en bunke med ark, vanlig a4 ark i sånn kopieringspakke er aller mest populært her.
|
|
|
#38 |
|
*_*
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?Min 3,5-åring virkelig digger barne pc-en til kusina si og låner den hver gang vi er på besøk der.
|
|
|
|
#39 |
|
intro
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?
Nå har jeg nettopp vært på Europris og kjøpt 100 fargestifter og 500 fargede ark i håp om at det vil gjøre suksess i barnebursdagen.
|
|
|
|
#40 |
|
Drømmer
|
Sv: Hjelp: Hva skal 4-åringen få til bursdagen?
Brleker har tilbud på kamere nå, nedsatt fra 800 til 350 tror jeg det var. |
|
|
|
![]() |
|
|