|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Hjelp meg til å finne den perfekte kjolenJa hei alle sammen i januar og i februar skall jeg på en slags galla ting. Den i januar er mere formell en den i februar. Men jeg har tenkt å bruke samme kjole selv om det er noenlunde de samme folkene som er der. Da jeg ikke har råd til to kjoler. Min størrelse er rundt 44 kansje 42 men jeg har store pupper 75 F. Ellers har jeg kjempehvit hud og veldig mørkt hår. Litt sånn snehvit utseende på meg. Og jeg er ganske så lav, 156cm. Ellers har jeg ganske så ekstrem timeglass figur med mye rumpe og lår. Ønsker ikke altfor dyr kjole akkurat nå og en som ikke er for lang altså fotsid da det som regel blir aaaalt for langt for meg. Sist redigert av lillemy01 : 26-10-10 kl 12:18. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren
Sv: Hjelp meg til å finne den perfekte kjoleningen? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Sv: Hjelp meg til å finne den perfekte kjolenHar du kikket innom Coast? Der har de mange fine festkjoler. Det er i alle fall butikker i Hegdehaugsveien/Josefines gate og på Oslo City, mener jeg. De koster nok litt over 1000, men neppe 2000, vil jeg tro.
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Sv: Hjelp meg til å finne den perfekte kjolenå den nederste blå var jo kjempe fin. Hvet du hvor høyt opp i størrelse de går? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg til å finne den perfekte kjolenÅåå! Den siste blå fra Coast var jo kjempefin! Men jeg har en fin, blå Coast-kjole som jeg ikke har brukt. Sukk! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hjelp meg til å finne den perfekte kjolenStemmer også for coast. Der har de mye fint og plaggene er også fine over str 38. Den blå var jo ganske tidløs så den kan du jo ha i flere år. Kjøp en enkel kjole, men i god kvalitet. Da kan du variere antrekket mye med div tilbehør. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Det ordner seg alltid
Sv: Hjelp meg til å finne den perfekte kjolenJeg kupper tråden din litt, lillemy01, sorry! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg til å finne den perfekte kjolenHva med den Coast-kjolen som Jenna har lagt ut for salg da? Den er str. 16 (?) og passer kanskje, prisen passer budsjettet ditt også.
|
|
|
#14 |
|
Det ordner seg alltid
Sv: Hjelp meg til å finne den perfekte kjolen
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
ÅÅÅ jeg kommer ikke inn på markedsplassen enda mangler noen poeng. Noen som har lyst til å prikke litt..... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
Sv: Hjelp meg til å finne den perfekte kjolensånn pm en er sendt og venter på svar... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Det ordner seg alltid
Sv: Hjelp meg til å finne den perfekte kjolen...og besvart |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg til å finne den perfekte kjolenHvordan får dere sett disse schvææære bildene? |
|
|
|
![]() |
|
|