|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Votter som holder varmen inne, og fukten ute?Mener jeg har fått reklame denne uka hvor Hestra med ullfor var på tilbud til 199. Enten G-sport eller Intersport.
|
|
|
#22 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Votter som holder varmen inne, og fukten ute?Hestra er de beste vottene vi noen gang har hatt. Jeg fryser aldri på hendene med dem, og jeg fryser lett.
|
|
|
|
#23 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
Sv: Votter som holder varmen inne, og fukten ute?Bergans er beste vottene jeg noengang har hatt. Aldri vert kald med dem, ikke i 18minus engang! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Votter som holder varmen inne, og fukten ute?
Vi har brukt mye Trollvotter, og jeg synes de virker gode og varme. Men Hestra virker nok hakket bedre. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Votter som holder varmen inne, og fukten ute?Vi har hatt Reima til begge våre, og de har aldri vært kalde. Jeg tror dette varierer veldig fra barn til barn også.
|
|
|
#26 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Mikk-line. Usikker på om de er vanntette, men de er i alle fall ikke svamper. Finnes to utgaver: tec og cordura. Tec er som Reima sine, cordura er en veldig varm vott med teddyfor. Fin i 25 minus, men altfor varm på dager med "bare" 10 minus.
|
|
|
#27 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Votter som holder varmen inne, og fukten ute?Vi har også FIX sine (Lindex). De skal være vanntette og puste, om de er det vet jeg ikke.
|
|
|
#28 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg liker ikke fasongen på Troll sine votter. De er så rare og jeg synes ikke de sitter godt på hånda. Men varmemessig og vanntettmessig er de supre.
|
|
|
|
#29 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
Sv: Votter som holder varmen inne, og fukten ute?Vi har brukt Hestra tidligere og vært fornøyd. I år har vi også prøvd et par fra H&M som skal være vanntette og varme.
|
|
|
#30 |
|
Opp og fram, - framover
Dem med kitty på du har? eller akkurat samme som disse, bare lave? *finner ikke?* |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2009
![]() |
Sv: Votter som holder varmen inne, og fukten ute?Akkurat som disse bare at de går til håndleddet og ikke oppover armen. Ikke Kitty på. Jeg fant de forøvrig i butikken og ikke online.... Online har de bare hatt disse lange typene der og lilla er utsolgt.
|
|
|
#32 |
|
Opp og fram, - framover
Sv: Votter som holder varmen inne, og fukten ute?Ok, takker for svar Dirty Diana! |
|
|
|
![]() |
|
|