Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

The North Face Arctic Parka

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-10, 20:20   #101
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The North Face Arctic Parka

Alt man kan bruke dette forumet til. Nå har jeg fått byttet min litt for store L med en som hadde en litt for trang M, så da er det bare å vente på posten igjen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 17:16   #102
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jeg skal huske på deg, jeg. Jeg har bestilt brun i XL, men har ikke fått den ennå.

Flott.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 18:37   #103
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg fått min, og det er bare å innse det - den er for stor. Nå er det utsolgt hos XXL i Large også, så jeg får ikke byttet den.

Nå er det ei på jobben min som gjerne vil prøve den, og siden det sparer meg for sending osv lar jeg henne prøve først. Hvis den ikke passer til henne så kan du få kjøpe den til 1500 + porto Ema?

Gammel 26-10-10, 21:20   #104
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Da har jeg fått min, og det er bare å innse det - den er for stor. Nå er det utsolgt hos XXL i Large også, så jeg får ikke byttet den.

Nå er det ei på jobben min som gjerne vil prøve den, og siden det sparer meg for sending osv lar jeg henne prøve først. Hvis den ikke passer til henne så kan du få kjøpe den til 1500 + porto Ema?

Ok, det skjønner jeg. Men kanskje du kan gi meg tilbakemelding på pm når hun har prøvd jakken. Er ikke sikkert jeg svarer så raskt pga at jeg reiser til Danmark i morgen.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 23:06   #105
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg fått en i posten, og den er veldig fin og deilig, og passer perfekt!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 20:50   #106
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Alt man kan bruke dette forumet til. Nå har jeg fått byttet min litt for store L med en som hadde en litt for trang M, så da er det bare å vente på posten igjen.

Og M var riktig størrelse, juhu!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:16.