|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kakemonster
|
Sv: Billig Viking goretex på g-sport!Vi måtte ha str 24. Syns de ser helt enorme ut, men vi hadde målt foten og fikk beskjed om at vi da måtte ha den størrelsen.. Har ikke inntrykk av at joggeskoene i str 22, også fra Viking Goretex, er noe for små, men jeg får vel sjekke det ordentlig i morgen.
|
|
|
|
#42 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Billig Viking goretex på g-sport!Jeg syns disse virker små i størrelsen, så er ikke sikkert at joggeskoene hennes er for små.
|
|
|
#43 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Billig Viking goretex på g-sport!Her var 29 passe ihvertfall. De kom i posten i dag, men ja, de er litt lave - lavere enn de vi pleid å kjøpe.
|
|
|
#44 |
|
Står på egne ben
Sv: Billig Viking goretex på g-sport!Str. 30 var akkurat riktig størrelse til poden min som har str. 28/29 i joggesko i høst. Da hadde han str. 28 i Viking i fjor vinter. De virker helt normale i størrelsen synes jeg. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Billig Viking goretex på g-sport!Storebror måtte ha 29 i disse og 29 i Viking Thermo var altfor store, så de nok litt små ja.
|
|
|
#46 |
|
Står på egne ben
Sv: Billig Viking goretex på g-sport!
I alle typer cherrox så må bestandig ungene ha en størrelse mindre enn i andre sko, så det er cherrox som er store i størrelsen. Også Viking Thermo. Samme gjelder for alt av gummistøvler. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Billig Viking goretex på g-sport!G-Sport hadde stengt pga. oppussing her. :skrik: Så det ble noen Viking Iglo Goretex på XXL i stedet. De kostet en hundrings mer (499,-) men var nedsatt fra 799,- og er sikkert gode.
|
|
|
#48 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Billig Viking goretex på g-sport!Her kostet skoa 999, og damen så rart på meg da jeg lurte på om de kom til å komme på salg.
|
|
|
#49 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Billig Viking goretex på g-sport!
Salget er ferdig.. Dessverre for nå ser det ut som jeg trenger et par vintersko til.. |
|
|
|
![]() |
|
|