Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem var din første kjendisforelskelse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-10, 22:26   #161
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem var din første kjendisforelskelse?

Jadda.
Jeg var fire-fem år, og så på Star Wars sammen med pappa. Det kunne bare gå en vei. Et par år senere fikk jeg (endelig) sett Return of the Jedi og døde av skuffelse da tok av'n hjelmen og han var hvit! Da var det over.

(Pappa er egentlig en smart fyr, men hadde ingen forståelse av at små barn kanskje ikke burde se alle slags filmer. Jeg så Alien når jeg var seks. Skadd for livet... men heldigvis ikke spesielt forelsket. Det hadde jo bare vært rart.)

Gammel 27-10-10, 22:32   #162
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Morten Harket.

Du var ikke alene. Jeg var "gift" med han. Han jobbet på oljeplatform, det var forklaringen på hvofor han ikke var hos meg. Vi hadde barn (dukke) og venninnen min måtte ta til takke med Magne Furuholmen. Jeg var den som bestemte det kan skjønne. :-)

Vi var 7-8 år den gang!

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 22:45   #163
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jared Leto når han spilte i My So-called life på tidlig nittitall
(Så gjennom serien i fjor igjen. Og den var faktisk like fin som den gangen)

Jeg følte Angela var min tvillingsjel. Litt nerd, utagerende venninne og noe hemmelig på gang med skolens kjekkeste. Ååå, den serien var så fin!!

Gammel 27-10-10, 22:57   #164
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

My so called life var den vakreste serien ever.. det står til og med en lang avhandling i den i min dagbok fra 1995. som forøvrig Absalone har lest..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-10, 23:09   #165
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Vet dere?
Jeg driter i at jeg ikke scoret høyt på denne FP testen, men jeg har funnet min plass.
Gud, som jeg har savnet at andre enn meg liker Angela serien. DET har jeg ikke funnet mange andre plasser.
Så etter denne tråden, er jeg overbevist om at FPer min plass.

Gammel 27-10-10, 23:12   #166
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

En gang var jeg i New York kun fior en helg. En tv-kanal viste 24/7 alle Angela-episodene, og jeg og venninnen min satt flere timer og så på, hehe.

Gammel 28-10-10, 23:34   #167
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Det var kanskje bare jeg som syntes han med det krøllete håret var så mye mer tiltrekkende enn Jared Leto?

Gammel 28-10-10, 23:38   #168
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var Ben Murphy i Alias Smith & Jones det, ja.
(Til høyre på dette bildet).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 23:41   #169
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Kjetil Andre Aamodt.
Vi stod på ski sammen.

Gammel 29-10-10, 23:36   #170
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Akkurat disse plakatene dominerte rommet mitt leeenge! I Return var det spesielt Steinar Hagen som var det store sikleobjektet! Han er fortsatt ganske deilig som snart femtiåring!

Gammel 30-10-10, 00:46   #171
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Det var kanskje bare jeg som syntes han med det krøllete håret var så mye mer tiltrekkende enn Jared Leto?

Fra hvor? Det var jo mange som hadde krøllete hår.

Gammel 30-10-10, 00:49   #172
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Fra hvor? Det var jo mange som hadde krøllete hår.

Sikkert han vennen til Angela i my so called life. Brian eller noe i den duren? Jared het Jordan husker jeg. *sukk*

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 12:48   #173
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Noah Hataway i "The NeverEnding Story".

Åh, hvem var ikke forelsket i ham!
Også Artax, da - hesten ...

Gammel 30-10-10, 13:03   #174
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Også Artax, da - hesten ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.