Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Henge opp ting på våtromspanel

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-10, 19:27   #1
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Henge opp ting på våtromspanel

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Hva mener du, dusjstang som ikke trenger montering? :langsom:
Hørtes jo unektelig lurt ut.

Eh, altså: du kjøper en dusjstang (fåes sikkert billig på Jysk eller ihvertfall på vvs.butikker). Det er noen fjæringer inni denne som strekkes på en måte når man drar den ut til den lengden man skal ha den til. Også skyver man den liksom på plass mellom to vegger, og den beholder den lengden du har dratt den ut til.

Usannsynlig dårlig forklart, men den jeg har på badet over badekaret gjør altså nytten for meg

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 19:39   #2
nicomama
Superaktiv

nicomama sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
nicomama er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Eh, altså: du kjøper en dusjstang (fåes sikkert billig på Jysk eller ihvertfall på vvs.butikker). Det er noen fjæringer inni denne som strekkes på en måte når man drar den ut til den lengden man skal ha den til. Også skyver man den liksom på plass mellom to vegger, og den beholder den lengden du har dratt den ut til.

Usannsynlig dårlig forklart, men den jeg har på badet over badekaret gjør altså nytten for meg

Sånn har vi hatt og, de funker som bare rakkern. Men uansett, sugekoppene fra clas ohlson holder godt de, vi bruker de. Dessuten finnes kroker man henger over badedøra(eller andre dører) som det er store kroker på. Ideelt til regntøy osv.

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 19:43   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis det er fuktsperre i veggen må du ikke skru hull uten ihvertfall å fylle dem med silikon. Ellers får du ett punkt i veggen der fuktigheten slipper inn, og så kommer den ikke ut igjen.

Jeg tør ikke å skru i baderomsveggene mine, men Clas Ohlsson sugekoppknaggene henger ganske godt.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.