|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
~~~~~~~
|
Kule julegavetips til barn - nettbutikkSyntes disse har så utrolig mye kult (mange kule tekster på bodyene)
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kule julegavetips til barn - nettbutikkJeg syns ikke det er så stilig med babyklær som sier "Homeless" "Blahblahblah, shut the fuck up!" eller "Son of a Motherfucker". Ikke er det pent design heller. :humørløs:
|
|
|
#4 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kule julegavetips til barn - nettbutikkEnig med Talullah. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kule julegavetips til barn - nettbutikk
Jeg så på alle, jeg kjenner til gutta som står bak og har vært godt kjent med merket i mange år. Jeg syns ikke slogan-bodyene er særlig veldesignet, og lusegenserne er jeg heller ikke så glad i.
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Sv: Kule julegavetips til barn - nettbutikkDet jeg lurer på er hvorfor i alle dager de markedsfører klærne på engelsk, når de virkelig, virkelig, virkelig bare kan slå an hos nordmenn eller folk som er bevandret i norsk kultur og norske symboler. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Det er så kult med engelsk.
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns det er litt ironisk at de først klager over at det ikke finnes kult guttetøy, også fortsetter de bare med å lage guttetøy som er stilistisk makent det som allerede finnes.
|
|
|
#15 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Kule julegavetips til barn - nettbutikkJeg så en body med den norske teksten "Mammaen min er sterkere enn pappaen din" i et av byens butikkvinduer. Den likte jeg
|
|
![]() |
|
|