Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger ny bikini

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-10, 10:25   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger ny bikini

Vi drar til varmere strøk om knappe to uker, og jeg må ha ny bikini. Jeg hater å kjøpe bikini og den jeg har er 5 år gammel, en billigvariant jeg har dratt i det lengste. Nå vil den ikke være tilstrekkelig; jeg trenger en som
- holder på plass gigamelkepuppene (tipper type F-cup)
- holder på plass slapp/fet/hengende/løs mage (kall det hva du vil)

Og hvor i Oslo skal jeg få tak i dette på denne tiden av året? Et sted der jeg får hjelp og hvor jeg ikke blir helt utpsyket?

apan er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 12:27   #2
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Jeg trenger ny bikini

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vi drar til varmere strøk om knappe to uker, og jeg må ha ny bikini. Jeg hater å kjøpe bikini og den jeg har er 5 år gammel, en billigvariant jeg har dratt i det lengste. Nå vil den ikke være tilstrekkelig; jeg trenger en som
- holder på plass gigamelkepuppene (tipper type F-cup)
- holder på plass slapp/fet/hengende/løs mage (kall det hva du vil)

Og hvor i Oslo skal jeg få tak i dette på denne tiden av året? Et sted der jeg får hjelp og hvor jeg ikke blir helt utpsyket?

En mager trøst er kanskje at du er ikke alene Men jeg anbefaler deg å styre unna de vanlige kjedebutikkene og heller ta turen til en undertøys(kjede) butikk som Change f.eks. De måler (og veier...liten spøk) - der har de mange str.kombinasjoner. Når du har funnet en overdel som sitter bra så er det lettere å finne en passende underdel da de har fler utgaver av modellen (høye eller lave modeller).

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 14:47   #3
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

En mager trøst er kanskje at du er ikke alene Men jeg anbefaler deg å styre unna de vanlige kjedebutikkene og heller ta turen til en undertøys(kjede) butikk som Change f.eks. De måler (og veier...liten spøk) - der har de mange str.kombinasjoner. Når du har funnet en overdel som sitter bra så er det lettere å finne en passende underdel da de har fler utgaver av modellen (høye eller lave modeller).

Hm ja, jeg tenkte det. Men disse undertøysbutikkene har bikini i november eller?

Gammel 01-11-10, 14:49   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dra til undertøysbutikken i Prinsensgate, eller i Tollbugata! De har ansatte damer nær pensjonistalder, en underetasje med badetøy året rundt, og er godt vant til post-gravidekropper.

Edit: Jeg trodde først det var Norsk Undertøismagasin, men det er det ikke. Den ligger nesten helt nederst, og jeg husker ikke hva den heter.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 14:58   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ebbesen og Jensen er det jeg mener!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 15:09   #6
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

LaLina er også et lurt sted å prøve.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 19:48   #7
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ebbesen og Jensen er det jeg mener!

Et utrolig bra utvalg, i alle fall vår og sommer. Jeg vil tro at du finner noe der.

Gammel 01-11-10, 19:58   #8
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Change på Vinterbro og Ski har ihvertfall bikinutvalg nå - kanskje ikke like mye som om sommeren men anstendig nok

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 20:02   #9
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

EBay. Krisebikini til min mor i str 80e/44 kom paa den nette sum av 160 kr inkl porto. Svart, enkel, riktig passform.

Gammel 01-11-10, 20:04   #10
mammaugla
Superduperaktiv

mammaugla sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Nå er jo de jeg tenkte å foreslå allerede nevnt, men jeg tenkte bare å si at når man føler at pupper, mage og rumpe er for stor så er det verdt hver eneste krone å få en bikini som gjør at man ser bra ut. Og det er de fleste undertøysforretninger veldig flinke til å hjelpe med.

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 20:10   #11
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville gått for en tankini (evt bikini) fra bravissimo.co.uk.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 20:11   #12
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Jeg tør ikke bestille på nett, jeg må prøve.

Takk for alle tips, jeg tror jeg prøver Ebbesen og Jensen i første omgang.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.