|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Jeg trenger ny bikiniVi drar til varmere strøk om knappe to uker, og jeg må ha ny bikini. Jeg hater å kjøpe bikini og den jeg har er 5 år gammel, en billigvariant jeg har dratt i det lengste. Nå vil den ikke være tilstrekkelig; jeg trenger en som |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger ny bikini
En mager trøst er kanskje at du er ikke alene |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
I mål
|
Hm ja, jeg tenkte det. Men disse undertøysbutikkene har bikini i november eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg trenger ny bikiniDra til undertøysbutikken i Prinsensgate, eller i Tollbugata! De har ansatte damer nær pensjonistalder, en underetasje med badetøy året rundt, og er godt vant til post-gravidekropper.
![]() |
#7 |
Nytt år, nye muligheter
|
Et utrolig bra utvalg, i alle fall vår og sommer. Jeg vil tro at du finner noe der.
![]() |
#8 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger ny bikiniChange på Vinterbro og Ski har ihvertfall bikinutvalg nå - kanskje ikke like mye som om sommeren men anstendig nok |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger ny bikiniNå er jo de jeg tenkte å foreslå allerede nevnt, men jeg tenkte bare å si at når man føler at pupper, mage og rumpe er for stor så er det verdt hver eneste krone å få en bikini som gjør at man ser bra ut. Og det er de fleste undertøysforretninger veldig flinke til å hjelpe med. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|