Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Å ta en Sinead …

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Kunne du ha barbert av deg alt håret?
Nei! 63 37,50%
Ja, det kunne jeg ha funnet på. 20 11,90%
Ja, det har jeg gjort tidligere. 26 15,48%
Nei, aldri i verden gjort det selv, men synes det kan se ok ut på andre. 59 35,12%
Deltakere: 168. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-10, 19:02   #41
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ta en Sinead …

Det har jeg da gjort, i min glade ungdom. Jeg har hatt mange gøye frisyrer, for å si det slik. Mest oppsikt vakte jeg nok en periode på vidregående, da jeg var "Sinead" på toppen av hodet og samtidig hadde lang, tykk flette nedover ryggen.

Gammel 01-11-10, 19:02   #42
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror jeg kunne kledd det, men jeg tror jeg står over. Syntes sparesveis er noe herk. Svarte ikke, fordi ingen av alternativene passet.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 19:07   #43
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Javisst, no problem. Hår vokser ut igjen.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 19:19   #44
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Nei.. hehe.. jeg hadde sikkert sett helt vill ut.. kanskje til og med fått en slik valk i nakken..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 19:24   #45
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Been there, done that. Gjør det gjerne igjen om anledningen byr seg.

Gammel 01-11-10, 19:24   #46
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg prøvde det, bare for å ha gjort det. Angret ikke, men det var ikke aktuelt å gjenta det.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 21:10   #47
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Hmh ... Når jeg engang blir slank og lekker skal jeg gjøre det.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 21:27   #48
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det har jeg da gjort, i min glade ungdom. Jeg har hatt mange gøye frisyrer, for å si det slik. Mest oppsikt vakte jeg nok en periode på vidregående, da jeg var "Sinead" på toppen av hodet og samtidig hadde lang, tykk flette nedover ryggen.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 21:42   #49
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Åh.

Gammel 01-11-10, 21:45   #50
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Åh.

Det var omtrent slik reaksjonene var fra de rundt meg med.

(Og all ære til mine dønn tålmodige foreldre, som aldri nevnte frisyrene mine med et ord, uansett hvor ville de var... Fatter'n ble forresten veldig flink til å kjøre hårklipperen over skallen min med jevne mellomrom. )

Gammel 01-11-10, 21:51   #51
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hatt 3 mm en periode, og jeg må si at jeg kledde det altså. *lite beskjeden* I dag er jeg mye rundere i ansiktet og hadde overhodet ikke kledd det like godt.

Men får vi lus ryker håret på oss alle tre! *grøss*

Gammel 01-11-10, 21:51   #52
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde ikke kunnet gjøre det, men enkelte kler det veldig godt!

Gammel 01-11-10, 21:52   #53
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kommer nok aldri til å barbere hodet frivillig.

Jeg ville neppe sett særlig bra ut, og uansett hvor pene andre kan være uten hår syns jeg allikevel de er penere med.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 21:58   #54
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Jeg har hatt 3 mm hår som tenåring og den gangen var det veldig stilig på meg. Nå er jeg 40 kilo tyngre og alt for rund i ansiktet til at det vil være kledelig.

Gammel 01-11-10, 22:00   #55
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Men får vi lus ryker håret på oss alle tre! *grøss*

Oh yes!

Gammel 01-11-10, 22:13   #56
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, jeg hadde aldri gjort det.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 22:15   #57
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg blir mer maskulin med kort hår, så nei.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 23:22   #58
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Aldri i verden. Jeg er fæl nok som det er med hår, uten hadde jeg sett enda jævligere ut.

Gammel 03-11-10, 00:25   #59
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er stilig på andre, har vært fristet til å gjøre det, men jeg tørr ikke.

Gammel 03-11-10, 01:25   #60
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Da Britney barberte hodet, og hele verden var i sjokk og vantro og mente at nå hadde hun mistet de siste klinkekulene, tenkte jeg bare at etter to svangerskap og ammeperioder på rappen, så skjønte jeg henne veldig godt:

Størsten var vel omtrent 10 måneder da jeg sto på badet og for n'te gang gråt mine bitre tårer over det nydelige lange håret mitt som - grunnet hormoner og baby som likte å trekke av meg det lille jeg hadde igjen - hadde blitt redusert til tynt og flisete tjufs.
I tillegg fikk jeg nytt hår voksende ut ved panneluggen som ikke lot seg frisere i noen retning, så jeg hadde spoileren fra innerste, mørkeste avkrok av 90-talls-helvete.
Jeg kom fresende ut på kjøkkenet til min mann og klaget min nød, hvorpå han, drittlei av samme visa nå igjen, sukket:
"Så barber bort sjiten, da!"
"JA!" ... sa jeg, og ringte til niesa mi for å låne klippemaskinen hennes ...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:04.