|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan lage løve - enkelt?Datra mi på 5 skal kle seg ut som løve. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan gjøre det enklest mulig?
|
|
|
#2 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hvordan lage løve - enkelt?Lekebutikken. :lat:
|
|
|
|
#3 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvordan lage løve - enkelt?Oransje eller gul genser og strømpebukse? Om man ikke finner riktig farge, kan man farge med tekstilfarge. Et bein fra et strømpebukse eller et tau med dusk i enden kan sys på i baken som hale, og så burde det gå ganske lett å lage ører og eventuelt løvemanke også, av papp eller stoff. Svart kajal på nesa og værhår. Jeg lagde et tigerkostyme på den måten en gang, da hadde jeg lue med ører på.
|
|
|
|
#4 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvordan lage løve - enkelt?Brune/Orange klær. Lage hale av brunt/orange garn og en liten dusk.
|
|
|
#5 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hvordan lage løve - enkelt?Jeg hadde verdens søteste løve på 3 år. Gul strømpebukse, brun genser. Flettet hale av brunt garn sydd fast på strømpebuksen. Eyeliner lagde sort nese og værhår. Ferdig.
|
|
|
#6 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Hvordan lage løve - enkelt?oransje/brun el.l. hettegenser, sy på (lime om du er lat eller som meg; lite nevenyttig) liten kant av fuskepels (mulig du har en eller annen gammel hette med pelskant liggende?). Oransje/brun strømpebukse eller vanlig bukse, lage hale med pelsdusk of sy på. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvordan lage løve - enkelt?Takk for tips! Har nettopp tatt av en pelskant av min nye dunjakke, så det passer bra.
|
![]() |
|
|