Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-10, 16:24   #21
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?

Når jeg ikke er på regnbuekjøret har jeg en
barfot (vill)hesthov fordi jeg er ettertrykkelig hovnerd, noe jeg sjelden får mulighet til å utbrodere her

Da jeg skulle ha regnbuetema googlet jeg rainbow horse og den pissende regnbuehesten traff meg liksom rett i hjerterota

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 16:24   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk trusa av torsk da han syntes trusa jeg hadde var for utfordrende. Han klarte nok ikke å konsentrere seg, tenker jeg., sexy som jeg var.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 16:25   #23
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tegnet avataren min selv, og den symboliserer Guttungen og Lillemann - og bittelille storesøster som bor i hjertet mitt.

Gammel 02-11-10, 16:28   #24
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Når jeg ikke er på regnbuekjøret har jeg en
barfot (vill)hesthov fordi jeg er ettertrykkelig hovnerd, noe jeg sjelden får mulighet til å utbrodere her

Da jeg skulle ha regnbuetema googlet jeg rainbow horse og den pissende regnbuehesten traff meg liksom rett i hjerterota

Dette er kanskje bare meg det er noe galt med (det pleier å være det), men jeg har i grunn antatt at det er noe helt annet enn urin som spruter ut i regnbueform.

Gammel 02-11-10, 16:31   #25
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg googlet litt rundt for å finne et bilde som stod til nicket mitt, og endte opp med et tysk maleri kalt Traum. Har hatt denne avataren i 7-8 år, tror jeg.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 16:34   #26
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

For at jeg ar dårlig fantasi?
Eller kanskje for at jeg ønsker med en Accord Type R eller en Integra type R.
Tror det var derfor jeg byttet fraAcura RSX`en jeg hadde

Gammel 02-11-10, 16:36   #27
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bassen min, nå med regnbuetema.

Gammel 02-11-10, 16:44   #28
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pelsene våre.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 16:46   #29
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er him i rl også og avataren min er HIM formet som et bilde. Før rappet jeg den finske metal gruppa HIM sin logo (love metal), men det ble litt for frekt etterhvert, synes jeg.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Fordi jeg liker stavelsesbærende r og slaviske språk. Og vel er jeg ikke like liten og søt og naiv som Krtek, men jeg kan være nesten like kvalmende blid og optimistisk når jeg går inn for det.

Det geværet veier opp for all søthet og navitet. Den perfekte match med andre ord!

Sist redigert av him : 02-11-10 kl 16:53. Årsak: la til: "i rl også"
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 16:49   #30
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Dette er kanskje bare meg det er noe galt med (det pleier å være det), men jeg har i grunn antatt at det er noe helt annet enn urin som spruter ut i regnbueform.

Nå ble den jo enda morroere!!
Det forklarer jo det fornøyde uttrykket

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 16:52   #31
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min avatar er et utsnitt fra et bildet jeg selv har tatt. Motivet er fra Klosterenga Skulpturpark i Oslo. Buddahodet har blitt pyntet med regnbuetema, for anledningen. Jeg veksler litt mellom dette og kaffekoppen jeg har hatt tidligere.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 16:54   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tom Waits. Fordi jeg må ha musikkrelatert, og fordi Tom er viktigst for meg for tiden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 17:03   #33
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min avartar er en alv - jeg syntes alver er noen utrolig vakre skapninger og favorittfargen min er lilla.

Gammel 02-11-10, 17:13   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En stund har jeg hatt en enslig kirsebær, nå henger den sammen med en annen.
Kirsebærnick og avatar kommer fra en tekst som heter "syng meg en kirsebærsang" som handler om en jente som leter etter noen å dele stilk med. Ingen skjønner hva hun mener når hun ber dem synge henne en kirsebærsang. Forståelig nok.

Men jeg har altså funnet han som skal dele stilk med meg. Han skjønner ikke mye av kirsebærsanger han heller, men han skjønner meg ganske godt.

Gammel 02-11-10, 17:34   #35
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er det første bildet jeg fant av Mindy Macready som hadde en størrelse som gjorde at jeg kunne linke det direkte fra nettsiden det lå på. :for lat til å styre med nedjustering av bildefiler:

Gammel 02-11-10, 17:39   #36
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pen dame.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 17:49   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Limene mine er en del av den regnbuegreia. Dessuten tenkte jeg på Sitron når jeg valgte lime. Jeg har vurdert å bytte nick til Lime også.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 18:06   #38
Alias
Med nebb og klør

Alias sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Alias som i at jeg har et alias her inne. Avataren er relatert til min sønns navn, og til en som stod meg nær, men som ikke lenger er her på jorden. Pluss at jeg lar meg fascinere av ørner.

Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 18:26   #39
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Ville ikke ha bilde av meg selv eller ungene, så da ble det en av kattene.
Jeg er veldig glad i katter, og bildet er et barndomsbilde av Pusur, han satt på en vedstabel og kikka på meg.

Gammel 02-11-10, 18:32   #40
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Akkurat nå er det regnbuegreie på meg.
Jeg finner aldri en avatar som er midt i blinken for meg føler jeg. Jeg leter fortsatt, og i mellomtiden er det bare tilfeldige greier.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:59.