|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Aquarist
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mystiske funn i mat! (igjen) (bt.no)Å fyttigrisen! Er glad i kjøtt og sliket men begynner å bli veldig skeptisk til slike produkter etterhvert.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Så stor, den lille lykken
|
![]() Sv: Mystiske funn i mat! (igjen) (bt.no)
Det hadde jo vært festlig
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Mystiske funn i mat! (igjen) (bt.no)Folk er virkelig rare, da. Det har faktisk ikke skadet Gilde det minste, alle disse kjøttskandalene. Det er veldig snedig. Og viser nok en gang at nordmenn er komplett imbesile når det gjelder mattrygghet og holdning til mat og landbruk. Bare se hvordan nordmenn klynger seg til ideen om "godt norsk", og tror at konvensjonelt landbruk er fullt av lykkelige griser, frittgående høner, muntre kyr og fornøyde sauer.
![]() |
#5 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva ble forbudt? Å ikke ha dyrene på beite? Jeg tror det ikke før jeg leser det svart på hvitt. MANGE dyr lider i Norge. Slakterier er grotesk, og jeg gremmes over å støtte dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, å ha dyrene sånn på bås som på bildene der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Mystiske funn i mat! (igjen) (bt.no)Hver gang noe slikt kommer fram er jeg like glad jeg spiser lite kjøtt, og så og si bare øko gitt. (unntakene er når jeg får servert kjøtt da) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Med & uten trylleformel.
|
Bra innlegg, Madam Mim! Jeg quoter det, så flere får se bildene igjen. De fleste tar på seg skylapper og nekte å ta slike bilder/historier innover seg, eller skynder seg og glemmer. Jeg gjør dessverre også det i blant.
![]() |
![]() |
|
|