|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?tink er bare et ord om var lett å uttale og lett å skrive. Registrerte meg som det første gang på NM, i 2005 må det ha vært. Har hatt bilde av meg og/eller storebror tidligere, men Luleå fra gjengen på taket har vel vært meg store deler av min karriere her.
|
|
|
#62 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Jeg bare liker bildet, og syns det ligner litt på meg på en (ekstremt) god dag.
|
|
|
#63 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Min trenger vel nesten ikke noen forklaring. Med det nicket så kommer ikke avataren så overraskende.
|
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Avataren er en pegasus, pga nicket. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?D'Arcy - originale bassisten i favorittbandet mitt The Smashing Pumpkins.
|
|
|
#67 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Jeg lette etter et bilde av Audrey Hepburn med turban (seff), og dette var det jeg fant. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Hunden til mamma. Hvorfor vet jeg ikke helt... |
|
|
|
|
|
#69 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Gull og gull ...
|
|
|
#71 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Det er tattisen min, og jeg har den som avatar fordi jeg elsker den.
|
|
|
|
#72 |
|
Mmm, skeptisk
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Min avatar er mitt åndelige forbilde Philip J. Fry fra den animerte tv-serien Futurama, også kjent som den bedre arvtakeren til Simpsons.
|
|
|
#74 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?
Hatifnattene opptrer i bøker om Mummitrollet, og ser ut omtrent som avataren til Hattifnatten.
|
|
|
#76 |
|
Stiv
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Min avatar er som regel av en magnoliablomst. Jeg varierer blomsterbildet etter innfallsmetoden.
|
|
|
|
#77 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Min avatar er den ene hovedlykten til bilen min. (Bilen heter seff Tåtti.
|
|
|
#79 |
|
koko
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Ble litt snakk om musikk i introtråden min da jeg meldte meg inn, og så kom jeg over dette bildet som jeg syntes var festlig. Ikke mer hokus pokus enn det igrunn.
|
|
|
#80 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Din avatar: Kven/kva - og ev. kvifor?Jeg har Esme Weatherwax som også nicket er etter.
|
![]() |
|
|