|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
Til deg som har barn i kommunal barnehage i SANDNESDa jeg er foreldrerepresentant i en av Sandnes kommunale barnehager har jeg fått vite følgende: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Metallica!!
|
Sv: Til deg som har barn i kommunal barnehage i SANDNESJeg synes ikke dette hører hjemme her inne i det hele tatt.
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Til deg som har barn i kommunal barnehage i SANDNES6,3 er ikke noe stort problem. Der jeg jobber har vi 7, det er litt hektisk |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Til deg som har barn i kommunal barnehage i SANDNES
Vi jobber naturligvis rette veien også. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
![]() |
Jeg synes ikke det er greit at mitt barn får redusert tilbud, bare for at noen har det verre... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Metallica!!
|
Hvorfor? Få en rekke mennesker fra hele landet til å sende epost til en kommunaldirektør som faktisk gjør sitt beste innenfor de rammene hun har til rådighet i en kommune som har svært presset økonomi. Come on! Hadde forslaget vært hårreisende urimelig og brutt loven og hva har du, så kunne jeg ha vært enig med deg. Men dette bør gjøres på den rette måten. Eventuelt så kan du tale til bystyret i forkant av møtet. Men den rette måten i denne kommunen er veien om politikerne. Stol på meg, akkurat denne kommunen kjenner jeg meget godt.
|
|
|
#7 |
|
Metallica!!
|
Sv: Til deg som har barn i kommunal barnehage i SANDNESJeg har forresten rapportert innlegget ditt all den tid jeg ikke synes noe om å navngi en kommunaldirektør på denne måten.
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
![]() |
Ja, for det er jo ikke informasjon som allerede er åpent tilgjengelig på kommunens hjemmesider |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Metallica!!
|
Jepp, men du legger det ut på et diskusjonsforum med oppfording om å spamme vedkommende fordi du er uenig i en avgjørelse sjefen hennes har tatt.
|
|
|
#10 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Hun henvender seg jo til de som har barn i Sandnes, ikke hele landet. Og det er vel offentlig info hun legger ut her. Kan egentlig ikke se at dette er noe å rapportere, men dere kan jo være uenige om måten å jobbe på.
|
|
|
#11 |
|
Nybegynner
![]() |
Jeg vil IKKE at folk fra hele landet skal involvere seg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Til deg som har barn i kommunal barnehage i SANDNESJeg vuderte å tipse en venninne som sitter i den omtalte komiteen, men har ikke lyst å ha henne inn på fp.
|
|
|
|
#13 |
|
Nybegynner
![]() |
Å si sin mening i en sak som i høyeste grad angår ens egne barn, er ikke hva jeg vil kalle å spamme... |
|
|
|
![]() |
|
|