|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Lage varm sjokolade i dag som skal drikkes i morgen?Akkurat nå synes jeg det er litt trist at jeg er familiens eneste a-menneske. Jeg er den eneste av oss som ville verdsatt noe slikt. Så jeg tror vi lar det være. :snufs:
|
|
|
|
#62 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Lage varm sjokolade i dag som skal drikkes i morgen?
Ja, jeg er veldig glad Poden er lik meg når det kommer til slikt. "Sant det er viktig å kose seg, mamma? Kose seg sammen og prate sammen og sånn?" :sønn av sin mor:
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lage varm sjokolade i dag som skal drikkes i morgen?Det så superkoselig ut! Jeg er også sånn som står opp litt før jeg må så jeg skal rekke å spise skikkelig frokost, men den er sjelden så koselig. Skal huske på det der når vi får små i hus. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
*_*
|
Sv: Lage varm sjokolade i dag som skal drikkes i morgen?Å, det så fint ut! En veldig søt gutt, som virkelig kan kunsten å kose seg. Det er jo en svigermors drøm! Også så fine kirsebærtallerkner, da.
|
|
|
|
#65 |
|
Livsnyter
|
Sv: Lage varm sjokolade i dag som skal drikkes i morgen?Herlige Poden og Kirsebær. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lage varm sjokolade i dag som skal drikkes i morgen?Det så veldig koselig ut. Hos oss er det labert med morgenstemning, men dette må prøves ut, tror jeg.
|
|
|
#67 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lage varm sjokolade i dag som skal drikkes i morgen?Åh, det så veldig koselig ut. Gutten din er nydelig, og høres ut som en herlig fyr. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lage varm sjokolade i dag som skal drikkes i morgen?Det ble kosemorgen her også, og det ble flott. Alle hadde god tid, alle var blide, og den varme sjokoladen smakte himmelsk. Levende lys på bord og i vinduer på kjøkkenet gjorde stemingen så koselig. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Tøff
|
Sv: Lage varm sjokolade i dag som skal drikkes i morgen?Hadde jeg foreslått å stå opp grytidlig for å spise frokost hadde Mett ledd seg i hjel gitt. "Stå opp før jeg må? Spise frokost?" Hehehe, men det så utrolig kos ut, og jeg skal sannelig gjøre dette for meg selv i ny og ne, det så ut som en god start på dagen. Ingen dag som har begynt sånn kan gå helt på tverke.
|
|
|
#73 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Lage varm sjokolade i dag som skal drikkes i morgen?Jeg har en egen teori om at hvis alle slutter å lese/se nyheter på morgenen, og alltid har god tid når de står opp, så vil alle få det så mye bedre. Fred og sånn.
|
|
|
#74 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Lage varm sjokolade i dag som skal drikkes i morgen?Nå ble jeg inspirert her! Alle mine (inkl han på 38) setter pris på sånne morgener. Jeg tror jammen jeg skal overraske dem fredag morgen. Fin avveksling til standard havregrøt, selv om de setter pris på det også. De er tidlig nok oppe uansett, bare jeg og minsten som har en tendens til å drøye kosestunda under dyna.
|
|
|
#75 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lage varm sjokolade i dag som skal drikkes i morgen?For en skjønn gutt du har!
|
![]() |
|
|