|
|
#21 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Subaru Outback?Jeg var og litt småskeptisk i starten, men etter å ha kjørt Subaru en stund, og ikke MINST kjørt den på vinterføre...så finnes det ingen annen bil for meg.
|
|
|
|
#22 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Sv: Subaru Outback?Vi vurderer en Legacy eller Outback (nye typen) men trenger plass til tre barneseter bak og en tvillingvogn i bagasjerommet. Er dette urealistisk å få til? Noen som har målt bagasjerommet lxb (over/under hjulbuer) samt bredde i baksetet? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Subaru Outback?Det er mulig man får det til i bredden, men med blant annet to såpass små barn, vil vel ikke denne typen bil være blant det mest praktiske. Tenker da blant annet på når man skal komme til setene for å få satt på plass ungene. Da hadde jeg nok kanskje heller sett på en større flerbruksbil. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Subaru Outback?En flerbruksbil, evt stor SUV er absolutt ønsket, men med 4x4 kombinasjon blir det fort i drøyeste laget prismessig, hvis ikke man gambler på en brukt Sharan da, men det har jeg ikke nerver til. Forøvrig bare å komme med andre gode forslag :-) |
|
|
|
|
|
#25 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Subaru Outback?Vi har som nevnt Subaru Legacy 2000 modell, og har 3 barneseter i baksetet.
|
|
|
|
#26 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Subaru Outback?Vi endte opp med en Legacy 2010 modell (demo). Det var plass til tvillingvogn, og tre barneseter takket være passe flat sittebenk (går akkurat - husker ikke akkurat hvilke modeller vi testet på BabyShop). Fikk montert et solid hundegitter slik at man kan stable bagasje på en sikker måte. |
|
|
|
![]() |
|
|