Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dagbladet/Kamille gir tips om kjole til din kropp ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-10, 19:07   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagbladet/Kamille gir tips om kjole til din kropp ...

Hm. Jeg har jo "store øreringer" allerede.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 19:39   #22
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg må innrømme at jeg reagerte på at de kjolene de presenterte til "formfulle" damer utelukkende hadde fasong som et telt og i mitt hode ikke gjør annet enn å få folk til å se smellfeite ut.

Gammel 03-11-10, 19:57   #23
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne artikkelen er jo omtrent like informativ som den samme blad hadde om hvordan man burde kle seg om man var hhv. i 20-, 30- eller 40-årene ...

Gammel 03-11-10, 20:01   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Tja, jeg fant flere aktuelle kjoler for min kropp der. Det er ikke akkurat rakettforskning de driver med, men jeg synes ikke de er helt på jordet.

Man kan jo ikke bomme når man ikke sier noe. Det er ganske imponerende å stå frem som DÅRLIG når man først er en "kle din kropp"-reportasje, det er ikke akkurat som å hoppe etter Wirkola noe som helst, men hey, denne var faktisk møkkadårlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 20:44   #25
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Fantastisk. Jeg er forholdsvis petite på alle måter bortsett fra at jeg er høy, og om jeg stapper meg inn i en lårkort, rød kjole og smeller på høye hæler er jeg litt usikker på om en "lengre silhuett" er førsteinntrykket jeg hadde gitt. :flirer:

Det er best å ha anstendig truse på ihvertfall. Korte kjoler i XS og S har en tendens til å bli vel korte når man bikker 170. Kanskje man bare kan ha gulltruse på om man vil "glitre litt ekstra".

Gammel 03-11-10, 21:01   #26
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Greit. Hva med oss som er formfulle rundt lungene, men mangler rumpe? Kan jeg droppe veska og glemme store øredobber?

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:07   #27
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dagbladet/Kamille gir tips om kjole til din kropp....

Fantastisk. Jeg er forholdsvis petite på alle måter bortsett fra at jeg er høy, og om jeg stapper meg inn i en lårkort, rød kjole og smeller på høye hæler er jeg litt usikker på om en "lengre silhuett" er førsteinntrykket jeg hadde gitt. :flirer:

Der er vi to!

Gammel 03-11-10, 21:09   #28
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er man formfull så bør man også ha slankende tilbehør står det. Man skal for all del ikke være fornøyd.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:10   #29
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Det er best å ha anstendig truse på ihvertfall. Korte kjoler i XS og S har en tendens til å bli vel korte når man bikker 170. Kanskje man bare kan ha gulltruse på om man vil "glitre litt ekstra".

Ja, hva gjør man ikke for å være festens midtpunkt!

Mmmmie, jepp! Skal vi ta en kveld i lårkort rødt med høye hæler?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 21:17   #30
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, hva gjør man ikke for å være festens midtpunkt!

Mmmmie, jepp! Skal vi ta en kveld i lårkort rødt med høye hæler?

Ja gjerne, lenge siden jeg har følt meg som en giraff.

Gammel 04-11-10, 07:35   #31
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

ja, og formfull betyr som regel alltid med masse pupp - hva med sånne som meg da; tjukk uten noe særlig til pupper å skryte av. Der har vi det, jeg er ikke formfull, jeg er "bare" tjukk, jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.