|
|
#1 |
|
~~~~~~~
|
PowerPoint-hjelpSkal lage en presentasjon i Power Point, og ønsker da å ha ett bilde på fremviseren og ett bilde på PC'n min hvor notatene til lysbildet ligger - noen som har en teskjeforklaring på hvordan man gjør dette?
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Power Point hjelpJeg har notatfeltet liggende under og lagt inn notater, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal få opp notatene på skjermen når man kjører en lysbildefremvisning slik at publikum ser lysbildet og jeg ser notatene.
|
|
|
#4 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Power Point hjelpDet går på skjerm-innstillingene når du kobler til prosjektor. Du må velge at skjermen du ser og prosjektor-skjermen ligger ved siden av hverandre, sånn at du drar fremvisningen ut av skjermbildet ditt (til høyre) sånn at det kommer i synsfeltet på prosjektoren. Da kan du ha hva som helst fremme på skjermen din.
|
|
|
#5 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Power Point hjelp
|
|
|
#6 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Power Point hjelpVet du hva. Jeg tror faktisk at det gikk an tidligere, men at det ikke er like enkelt før. Jeg har en kollega som furtet litt over at muligheten var borte da vi oppdaterte systemer sist (eller programvare, vil jeg tro?).
|
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Power Point hjelp
Hmm... dette må jeg forske videre på. Må prøve med en prosjektor.
|
![]() |
|
|