|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: Hvilke farger passer rundt en brunspraglete sofa?:visualiserer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger passer rundt en brunspraglete sofa?Så bra Maverick, akkurat hva jeg trenger - visualisering! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke farger passer rundt en brunspraglete sofa?Jeg hadde gått for en fondvegg i brun/beige-tone og så ville jeg hatt noen hvite/naturfargede puter. I tillegg ville jeg hatt putetrekk (til enhver anledning) i forskjellige farger, som kan skiftes ift sesong. Jeg har blågrønne, beige og hvite puter til hverdags. De passer til hverdagsgardinene som er blågrønne med brun-og-natur-mønster. Til jul skifter jeg til røde gardiner og skifter de blågrønne putetrekkene med røde putetrekk. Jeg planlegger innkjøp av nye gardiner og putetrekk i annen farge da jeg begynner å bli lei av det blågrønne.
![]() |
|
|