Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva er julegaveplanene til ungene i år da?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-10, 11:50   #21
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er julegaveplanene til ungene i år da?

Det står visst ny mobil og klær på ønskelista til begge to. Minstemor ønsker seg ny klokke også.

Gammel 08-11-10, 11:50   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Forresten, kanskje vesla på 2,5 skal få lekekjøkken - kanskje det fra IKEA? Vil det være stas for henne?

Knerten fikk det til toårsdagen, det brukes mye.

Noen (les min mor) har antydet at Knerten er gammel nok til å få sine første ski til jul? Han er 2 år og 4 mnd i jula.
Jeg er en anelse i beit for gode ideer nemlig... han har nok leker, på en måte...

Gammel 08-11-10, 11:52   #23
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Aha! Litjpia kan få smokker med navn, sånn at hun kan ha de i barnehagen. Det blir fint.

Gammel 08-11-10, 11:54   #24
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Knerten fikk det til toårsdagen, det brukes mye.

Noen (les min mor) har antydet at Knerten er gammel nok til å få sine første ski til jul? Han er 2 år og 4 mnd i jula.
Jeg er en anelse i beit for gode ideer nemlig... han har nok leker, på en måte...

Det er han , kommer nok sikkert ikke til å gå så mye på de første året , men da får han nå litt trening hvertfall.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 11:55   #25
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Poden ønskar seg forøvrig 15 truser til jul. Bleiesluttprosjektet har havarert i forsøk nummer to (eg skal slutta når det blir snø, altså oktober), men han har openbart ambisjonar (eg skal slutta til jul).

Gammel 08-11-10, 12:06   #26
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Åtteåringen får i alle fall billett til Taylor Swift-konsert. Det blir bra.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:10   #27
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lille Ville fikk ski i fjor, da var hun 2 år. De ble ikke brukt så mye, men hun har i hvert fall prøvd dem, og de står klare til hun vil prøve mer.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:10   #28
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Det er han , kommer nok sikkert ikke til å gå så mye på de første året , men da får han nå litt trening hvertfall.

Mm, jeg ser ikke for meg at vi drar mye på skiturer, med meg som har termin i februar, men han kan trene litt dersom det ligger snø rundt huset. I alle fall er det nesten garantert hvit jul siden vi feirer på Toten, også kan vi kanskje regne med å oppsøke en snøflekk til påske. Med en vinter som i fjor lå det jo snø til mai, men noe slikt ønsker jeg meg ikke...

Gammel 08-11-10, 12:12   #29
Katie
:)

Katie sin avatar

Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Hittil har jeg fått tak i et Nintendo DS spill hun har ønsket seg lenge, og billetter til Disney on Ice i januar neste år. Hun ønsker seg en stall for å ha lekehestene sine i, så det skal hun også få. Mulig jeg får tak i noe mer også, får se hvor langt pengene strekker til Hun har bursdag like før jul, så det blir dobbelt opp med gaver.

Gammel 08-11-10, 12:14   #30
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hun skal få en liten Wheely bug. Hun er 1,5 år.

Gammel 08-11-10, 12:18   #31
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Min 2.5åring har fått ski, fant billig på finn! Men har ikke prøvd de enda.
Storebroren var ett år eldre før han hadde nytte av skiene (les forrige vinter) Han ble veldig flink på kort tid.

Lillesøster 2.5, får et lekekjøkken fra Pintoys. Hun får også litt lekemat og kjeler og panner og ting å røre med. Håper noen gir henne et koppesett.

Storebror 4.5 er jeg usikker på. Akebrett ihvertfall. Kanskje er DS-spill men han er ikke så interessert. Han ønsker seg robotklær. (tips noen?)

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:21   #32
Malama

Malama sin avatar

Standard

Akebrett ja, far i huset har fastslått at knerten trenger et akebrett. Har babyakebrett fra i fjor, men far ønsker sønnen noe med plass til ham på, så det blir litt lettere å praktisk gjennomføre aketur i bakken.

Men akebrett føles IKKE som en praktisk julegave... (sånn siden vi altså bor i Bergen, feirer jul på Toten... og altså har med oss alle julegavene frem og tilbake over fjellet inni bilen vår...) akebrett er ikke sammenleggbare. Det er sånnsett ikke ski heller, men skiene til en toåring innbiller jeg meg tar litt mindre plass?

Gammel 08-11-10, 12:24   #33
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Lurer på å kjøpe bølla enten en slik barnerecliner, eller et lekekjøkken. Hun er 2. Hun har bursdag i desember også så jeg får se, begge gavene er dyre nok i seg selv så det blir i alle fall ikke begge deler. Akebrett skulle hun også fått, men spørs om jeg kjøper det før jul og bursdag. Det er jo vinter ute nå.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:33   #34
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Akebrett ja, far i huset har fastslått at knerten trenger et akebrett. Har babyakebrett fra i fjor, men far ønsker sønnen noe med plass til ham på, så det blir litt lettere å praktisk gjennomføre aketur i bakken.

Men akebrett føles IKKE som en praktisk julegave... (sånn siden vi altså bor i Bergen, feirer jul på Toten... og altså har med oss alle julegavene frem og tilbake over fjellet inni bilen vår...) akebrett er ikke sammenleggbare. Det er sånnsett ikke ski heller, men skiene til en toåring innbiller jeg meg tar litt mindre plass?

Kan dere ikke pakke inn et bilde av akebrettet, og forklare at det står hjemme og venter på ham? (Evt at nissen satte det igjen der, om dere har julenisse.) Jeg kjøpte skipakke til Lille Ville. Den er betraktelig enklere å pakke inn (og tar mindre plass) enn et akebrett, men vil nok merkes i bilen likevel.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 12:41   #35
Malama

Malama sin avatar

Standard

Denne jula er ikke den verste transportmessig, Knerten bruker ikke vogn (eller, han sover ikke på dagtid, så vi klarer oss uten) og lillesøster er ikke født. Vi har stasjonsvogn (men vi har også hund) så en skipakke skal vi nok få plass til, tenker jeg.
Det er ikke som om det blir den eneste pakken vi skal frakte over fjellet... (vi har takboks også ja...) Tenker at akebrett sikkert er greit å ha før jul, det er jo ikke sikkert det er sååå mye snø etter jul, men den er ute NÅ (men akkurat NÅ har han også omgangssyke, så han får ikke gå ut uansett.)

Gammel 08-11-10, 12:48   #36
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De skal få ipod med barneheadset, og kontorstoler.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 13:03   #37
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han får Ds av oss med ett spill.
Ellers så er ønskene hans alt av lego.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 13:30   #38
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

15-åringen trenger sårt ny mobiltelefon, så jeg regner med det blir det.
1 1/2-åringen får boka om Den lille musa som leter etter en venn. Også har jeg planer om å lage noe til henne selv, med den lille larven Aldrimett på, hun elsker den larven!

Gammel 08-11-10, 13:47   #39
Curly

Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Storebror: Enten slalåmutstyr eller iPod Nano. Tror det blir Scullcandy headsett søstra.

Minstemor: Scullcandy headsett fra storebror. Usikker på hva det blir fra oss, men muligens barbiehus eller noe?? Hun har også bursdag rett over nyttår så hun må få noe der også. Hvis vi ikke får lånt slalåmutstyr til henne så kanskje vi gir det, men synes i utgangspunktet hun er for liten til at vi har lyst å bruke så mye penger på det.

Gammel 08-11-10, 13:53   #40
m^2

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slalomutstyr! Blir spleisegave fra besteforeldre, onkel og meg også blir det noen smågaver på si.

Xbox kinect blir spleisegave til 8-årsdagen

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.