Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Reima Tec og skyllemiddel

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-10, 11:09   #21
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Reima Tec og skyllemiddel

Jeg synes også det høres rart ut med skyllemiddel i Milo. Milo skal jo brukes på ull, og ull skal ikke ha skyllemiddel (bortsett fra miloskyllemiddel, som de jo selger i tilleg...)

Gammel 08-11-10, 11:25   #22
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk med eget skriv fra PoP der det står at deres dresser IKKE skal vaskes i Milo,da ødelegges dressen. Og det er vel erfaringene som gjør at de skriver det. Jeg spurte om dette da jeg kjøpte dressen,for dette er nytt for meg. Det hun sa var at det som er i Milo for å holde ullet mykt,ødelegger dressen.

Gammel 08-11-10, 12:18   #23
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Jeg brukte Milo tidligere og bruker det hvis jeg tilfeldigvis må skylle opp dress og ikke har techwash. At noen har hørt at det er skyllemiddell i Milo er for tynt for meg. Kjapp googling fører ikke til noen bekreftende resultater. Noen som har mer sikre kilder å vise til ang. dette?

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Jeg fikk med eget skriv fra PoP der det står at deres dresser IKKE skal vaskes i Milo,da ødelegges dressen. Og det er vel erfaringene som gjør at de skriver det. Jeg spurte om dette da jeg kjøpte dressen,for dette er nytt for meg. Det hun sa var at det som er i Milo for å holde ullet mykt,ødelegger dressen.

Nei kan ikke bevise noe skriftlig... men det Jinx sier, er akkurat det samme som jeg fikk beskjed om av Troll Company.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-10, 13:58   #24
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hm....da har jeg jammen lært noe nytt i dag også . Lenge siden jeg har brukt Milo på vinterdresser, men har vært på nippet flere ganger - men altså, da skal jeg ikke tenke tanken mer engang .

Ang dressen til HI, ville jeg vasket den en gang til, uten vaskemiddel, for å få ut alle såpe/skyllemiddelrester. Så ville jeg ha reimpregnert den med Nixwax. Evt skade er jo allerede gjort, og du får iallefall ikke gjort den verre. Det finnes også et Nixwax vaskemiddel til bruk til slike plagg, kanskje det kan gjenopprette egenskapene .

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34.