|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: 40 % rabatt på Pierre Robert
|
|
|
#82 |
|
Melkeku
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() |
Takk for tipset! Jeg har nettopp vært og handlet på min lokale Coop OBS (Lillestrøm), og der var det godt utvalg enn så lenge.
|
|
|
#84 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 40 % rabatt på Pierre RobertJeg har vært på vår lokale OBS i dag, men det er jo så stusselig utvalg i str. 122/128 til jenter. Til minstemor (98/104) fikk jeg kjøpt fine med striper, både mørk og lys rosa, med matchende longs. Til storesøster kunne jeg få ensfarget rosa trøye, med blå kant, eller orange trøye, med rosa kant. Hun vil også ha de med striper, finnes de ikke i større enn 110/116? (For den størrelsen var det er vanvittig utvalg i)
|
|
|
#85 |
|
Melkeku
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: 40 % rabatt på Pierre RobertIfølge websidene til Pierre Robert skal stripetrøyene gå helt til str. 14 år, så det burde jo være mulig å finne. Jeg så ikke veldig grundig på de største størrelsene, men så vidt jeg kan huske var det stripetrøyer til store barn der også (OBS i Lillestrøm).
|
|
|
#86 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Den grå/hvitstripete med rosa kontraster skulle vi gjerne hatt ja, sammen med lys rosa longs, og en med ensfarget mørk rosa ermer, med lys/mørk rosa striper på bolen, og blå kanting i halsen. Ingen av de fant jeg i større str. enn 110/116. Jeg har sett i grunnen overalt nå, så nå får det bare være.
|
|
|
#87 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: 40 % rabatt på Pierre RobertJeg har vært på OBS Lillestrøm og de har masse igjen.
|
|
![]() |
|
|